av Tinwiel » fre jul 03, 2009 21:57
Det har bara inte blivit av att jag har kommenterat. Jag har inte fastnad direkt för någon av killarna men när det gäller tjejerna så(spoiler fram t.o.m 5x11) gillar jag Jeanette och Kayla bäst. Jeanette har en fantastisk utstrålning och härlig energi på scen, och Kayla har både ett speciellt uttryck och underbara "lines" när hon dansar, hon är en av få den här säsongen som jag tänker "woaw" när jag ser dansar. Annars så lider den litegrann av, som AKS sa, att det inte finns någon Danny. Min favorit förra säsongen var ju Katee, och jag hoppas att någon av ovan nämnda tjejer kan leva upp till hennes standard lite. Bland killarna är det lite för många som inte är speciellt tekniskt duktiga dansare helt enkelt. Salsakillen (Jonathan) som åkte ut i 5x11 var ju söt men tillräckligt duktig för att vara med i topp 20? Kom han med bara för att han var söt? Litegrann samma funderade jag över streetkillen som åkte ut i första programmet, Tony. Nog för att de ville ha en kille som kunde utvecklas, men då borde de väl kunna ta någon som är riktigt duktig på sin grej (vilket varken Tony eller Jonathan var), och hoppas att han glänser på de andra danserna också, ungefär som Philip? (som tyvärr inte verkar glänsa så mycket men av någon anledning så röstar folk vidare honom ändå, det irriterar mig så när de som röstar inte röstar på framträdandet utan på personen. Men hos Philip fanns ändå potential for greatness). Jason verkar inte vara så jätteduktig tekniskt men han är ok, och jag tycker att han har en härlig utstrålning på scenen, så jag hoppas att han klarar sig kvar ett tag till. Ade och ballerinan gillar jag också. Brandon (Carlton-lookalike) är duktig och han har ägt i sina danser hittills, men frågan är om det är för att han har varit med Jeanette, eller om han faktiskt är så bra ändå? Vi får se. Caitlin gillar jag rätt mycket också, och det är orättvist att hon och Jason har varit bottom 3 två gånger. Hon har inte Kaylas överjordiskhet när hon dansar men hon ger järnet och hon är en av de mest tekniskt duktiga dansarna. Det verkar mest vara tjejerna som är tekniskt duktiga i år. Evan är bra på det han gör, men vi lär inte få se honom göra sju piruetter på raken... (som jag har för mig att DAnny gjorde!)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human