Och Buffy är en dokumentär serie då?!Förhäxad är enormt dålig, avsnitten är verkligen löjliga och säger ofta emot sig själva.
He he,nä det var mer skämt än allvar där.Baywatch tänker jag inte äns kommentera, blä.
mattek72 skrev:Noggster skrev:Och Buffy är en dokumentär serie då?!Förhäxad är enormt dålig, avsnitten är verkligen löjliga och säger ofta emot sig själva.
Men jag hålla med om att det är en ojämn serie vad det gäller kvalite.
Jag själv tycker att serien tog fart när ruggugglan Shannon Doherty försvann och ersattes av Rose McGowan.
Sedan kan jag inte se utskrivandet av SD som någonting annat än Charmeds dödsdom (även om jag fortsatte se på serien, det ska erkännas): Min personliga åsikt är att ersättningskaraktären är rätt odräglig, där Prue åtminstone var någorlunda intressant
gaspode skrev:Ni har sett alldeles för mycket charmed![]()
gaspode skrev:Och Tempus är faktiskt en skurk ur Lois&Clark
mattek72 skrev:Här får man på käften hela tiden![]()
mattek72 skrev:Jag påstår inte att charmed skulle vara bättre än buffy tvärtom.
Som jag tidigare skrev:Men jag hålla med om att det är en ojämn serie vad det gäller kvalite
Buffy är mycket jämnare i kvalite
mattek72 skrev:Jag tycker att Shannon Doherty tog upp för mycket plats, många avsnitt handlade ju mer eller mindre om hennes karaktär.
Givetvis!Självklart, jag måste ju passa på att hacka på någon med färre inlägg än jag själv![]()
Fox is taking a trip to "Point Pleasant," ordering 12 episodes of the spooky sudser from scribe Marti Noxon ("Buffy the Vampire Slayer").
caffeineaddict skrev:Men ikväll såg jag S6-avsnittet All in the Family och... ye Gods!
Även om inte lika bra som The Body (för vad är lika bra som The Body?), så fanns det en hel del av samma känsla och det var onekligen ett oerhört starkt och gripande avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare