The Ankh skrev:Såg precis Californication-piloten. Verkar som bra skit!Såg Greek-piloten häromdagen oxå, men jag tror Californication får gå före. Känns bättre efter True Blood
Mer på en gång!
sp1keout skrev:The Ankh skrev:Såg precis Californication-piloten. Verkar som bra skit!Såg Greek-piloten häromdagen oxå, men jag tror Californication får gå före. Känns bättre efter True Blood
Mer på en gång!
Ankh, gå direkt till California-tråden, utan att passera Gå!
Spuffy skrev:bland annat finns där första säsongen av Damages för 99:-.
MissKittyFantastico skrev:Ja Marian Keyes är bra för där är det inte alltid bara en kärlekshistoria som är i centrum även om böckerna är väldigt chick lit:iga, vilket jag gillar. Jag har läst de flesta av hennes böcker redan. This Charming Man som kom ut förra året har jag förstås kvar och en av hennes böcker med små berättelser. fast det är inte riktigt samma sak som när jag var liten ändå. Det är väl bara att inse att den där bokslukaråldern som en del går igenom var speciell och kommer oftast inte tillbaka oavsett hur många böcker man läser. Man har ju inte samma tid heller som då. Jag kunde sitta en hel helg i mitt rum och bara läsa hästbok efter hästbok och inte bry mig om saker som att jag måste städa och laga mat och uträtta alla ärenden jag inte hunnit på vardagarna för att jag jobbar.
MissKittyFantastico skrev:Lite saknar jag den där känslan av att läsa en bok som bara är sååå romantisk. Dras med in i handlingen och efter förvecklingar så får de varandra alltid i slutet. Fast jag vet att när jag läser böcker som är sådär idag så fastnar jag inte alls idem på det sättet och tycker mest att handlingen är tramsig. Fast jag saknar det ändå.
Rombat skrev:3 avsnitt in i Brotherhood. Snuskigt lovande.
Spuffy skrev:The Buffster skrev:Gossip Girl. Det är mer underhållande än jag hade trott.
Jag sa ju det!
The Buffster skrev:Rombat skrev:3 avsnitt in i Brotherhood. Snuskigt lovande.
Äntligen någon här på forumet, förutom vi som redan höjt Brotherhood till skyarna, som visar på lite smak!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare