America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » fre okt 31, 2008 18:15

Har du månne sparat avsnitten på datorn, AKS?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » fre okt 31, 2008 18:16

Jag har s1 på datorn om du vill ha?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » fre okt 31, 2008 18:17

Jepp, de finns kvar. DC? :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » fre okt 31, 2008 18:46

Gulle! Ja tack. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » fre okt 31, 2008 22:43

Hela s1 av AUNTM: Jag har inte sett klart säsongen än men vet att Gemma vinner. Jag undrar om jag hejat på henne om jag inte vetat att hon gör det, för nu har jag gjort det hela vägen. Nu är jag dock lite trött på henne och hejar mer på Sam som jag tidigare inte gillat så mycket. Fast jag tycker nog alla de fyra som är kvar just nu är ganska jämnbra, fast kanske Sam och Gemma är lite starkare än Shannon och Chloe. IRLG åt vad Gemmas mamma fick henne att upprepa gång på gång. För övrigt tycker jag Gemma är väldigt lik Katie Holmes.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » lör nov 01, 2008 13:31

AUNTM 4.01: Jag gillar många av de medverkande redan efter halva avsnittet. Speciellt den blonda med glasögon. Fatt hur gärna jag hade velat vara med på vidoeinspelningen, jag hade velat vara alla karaktärerna men kasnke helst ninja schoolgirl-karaktären.

edit: eller kanske rysk spion!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » lör nov 01, 2008 15:10

AUNTM 4.02 Belinda är helt klart min favorit och jag var sjuuuukt rädd att hon skulle åka ut i det här avsnittet. Jösses. Hoppas hon klarar sig bättre och levererar så hon får stanna länge. Och övar på att gå i klackar.

tillägg:
4.04: Fan vad de mobbas. Så trött jag blir.

tillägg 2: 4.04, drygt halvvägs in: Jag är rädd att Belinda kommer åka ut. Nooes! Jag gillar henne så mycket! Förutom henne gillar jag Leyden eller vad hon heter.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » sön nov 02, 2008 11:29

ANTM 11.10: 10 minuter in och jag tycker det är skitkul att påminnas om vilken skillnad det är i vad de visar mellan Amerikas och Australiens serier. I Amerikas censurerar de det mesta av nakenheten i huset, medan det i Australiens varit naket mest hela tiden.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Matt » sön nov 02, 2008 23:38

australien rockar
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » mån nov 03, 2008 18:44

ANTM 11.10: Haha, vad skönt att Sheena åkte. Och den där McKey kan dra åt skogen. Tycker för det första att hon är seriöst ful och nu har hennes personlighet visat att inte ens det är nåt som kan hamna på plussidan. McKey, du är inte en så mycket vackrare person på insidan än Elina, kom ner från dina höga hästar.

Hejar nu på Analeigh som jag tyckt har varit sötast hela tiden och nu har hon börjat ta riktigt bra foton.

Sam? I simply don't get it.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » mån nov 03, 2008 21:39

11.10 Tycker du verkligen McKey är ful AKS? Jag tyckte hennes bild denna vecka var grymt bra. Att hon sen tycker sig vara en bättre person än Elina är tröttsamt, men bilden var fortfarande bra enligt min åsikt. Elina har varit min favorit hela säsongen men hon lyckas ju aldrig leverera bra bilder, så nu får hon dela platsen som min favorit med Analeigh som växer och växer bildmässigt och dessutom inte bitchar lika mycket som de andra. Jag tyckte rätt bra om Sheena men samtidigt kändes det helt ok att hon åkte ut, hennes bilder har inte varit toppen och inte heller något annat med henne. Sam har jag inget till övers för, hon hade gärna fått åka ut för lääääänge sen. Jag hoppas hon åker ut i nästa. Marjorie ligger för mig i mitten tillsammans med McKey nu.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån nov 03, 2008 21:52

Spuffy skrev:11.10 Tycker du verkligen McKey är ful AKS?

Ja, tycker inte alls att hon ser bra ut. Däremot så tycker jag att fotot blev bra ändå. Men hennes utseende gillar jag inte alls.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » tis nov 04, 2008 1:43

AKS skrev:
Spuffy skrev:11.10 Tycker du verkligen McKey är ful AKS?

Ja, tycker inte alls att hon ser bra ut. Däremot så tycker jag att fotot blev bra ändå. Men hennes utseende gillar jag inte alls.

Jag håller med AKS. Senast fotot var jättesnyggt men "in person" så ser hon bara konstig ut. Det känns taskigt att tänka det men hon är inte snygg enligt min smak och den där frisyren får henne att se ännu konstigare ut.
Modellmässigt tycker jag bäst om Marjorie, men hennes nervositet funkar inte alltså. Analeigh är jättesöt men hon är mera girl next door än modellsnygg. Sam stör jag mig för mycket på. Sheena gillade jag, synd att hon åkte men hon var nog inte tillräckligt bra för att vinna ändå. Så synd att hon hade opererade bröst, hon hade varit så mycket snyggare ut utan (med mindre bröst alltså). Elina är jättevacker men ja, jag vet inte. Hon har haft tråkiga bilder på sistone. Varför har inte ANTM lyckats vaska fram nån riktig bra de senaste säsongerna? Det var längesen man kunde ha någon tydlig favorit...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » tis nov 04, 2008 2:17

11x10
Elina har varit min favorit hela säsongen och det är hon fortfarande. Hon är bara så snygg! Dock behöver hon bättre på sina bilder. Jag håller inte alls med McKey om att hon skulle vara en hemsk människa, och när McKey säger att hon är den fulaste människan inuti till ut som hon någonsin har träffat blir jag bara arg. Det där är verkligen något av det mest hemska man kan säga, framför allt om någon man verkligen inte känner eller förstår sig på. Att Europeér och Amerikaner är olika är ju inte en nyhet, och den delen Elina kommer ifrån är bara ännu mer olik från Amerikanska values. Så personligen tycker jag bara det är jobbigt att det ska hacka på Elina varje gång hon säger att hon inte håller med dem, de måste ju förstå att hon kommer från en annan kultur. Visst, de påstår att det är tröttsamt att höra och att hon borde ha anpassat sig till amerika nu, men snälla nån. Bara för att hon har anpassat sig betyder väl inte det att hon kommer se på allting annorlunda när hon har växt upp helt annorlunda? Jag hade också blivigt arg, som Elina, om jag blivigt påhoppad varje gång jag uttryckte en, för Amerikaner, lite kontroversiell åsikt - som veckans prostitution diskussion.

(jag är sjukt trött att jag säkert har skrivit fel lite överallt, men god natt!)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » tis nov 04, 2008 2:26

Gonatt! (jag såg inga fel. Jag kanske också är trött...) :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » tor nov 06, 2008 17:40

Wow, 11.11 redan ute! Då blir det ANTM till middagen... :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » tor nov 06, 2008 18:25

11.11: Rätt person åkte nog trots allt. 18 år gammal?! Jag trodde hon var 22 eller nåt... Inte för att det är lastgammalt direkt, :), men hon kändes inte som i närheten av att vara tonåring.

Och inget drama i huset heller. Var det Sheena som bidrog?

Eller förresten, Marjorie borde ha åkt eftersom hon inte lyckades boka en enda go-see. Det gjorde ju i alla fall Elina.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tor nov 06, 2008 20:36

Omg! Måste ta ner på en gång!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » ons nov 12, 2008 23:49

AusNTM 3.11 (final): Jag var rädd att det australienska folket skulle välja fel. Jag reagerade tvärtemot Alma under 3.10. Jag var helt och hållet på Alices sida. De där flickorna tror att de är så spunky och söta och gulliga och kan säga vad de vill bara för att en tjej är tystlåten. De fick precis vad de förtjänade då Alice pratade ärlig skit tillbaka. Jordan kunde ta det, men barnsliga Steph pallade inte, det såg man på henne. Men för *henne* gick det bra att prata om Alice på samma sätt. Nej, nej.

Förutom det så var Steph för kort. Inte en chans i verkliga världen att hon skulle få mycket jobb. 5'7"?! Jag är närmare 5'10" så det borde göra henne runt 1.70 eller nåt sånt. *huvudskakning*

Dessutom var hon inte så modellik om än fantastiskt söt. Så, helt rätt att Alice vann. Hade varit lite mer tveksam om Jordan gått till final.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör nov 15, 2008 16:05

11x12, hallåååå, vart är duuuu?
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Spuffy » lör nov 15, 2008 16:06

Ja det undrar jag verkligen!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » lör nov 15, 2008 16:09

Jag vill ha NU. Jag gillar inte att vänta på saker såhär.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Spuffy » lör nov 15, 2008 16:11

Det är så knäppt. Ibland kommer avsnittet skitsnabbt, ibland dröjer det evigheter.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » lör nov 15, 2008 16:33

Ja. Men ända till lördag! Den brukar komma på lördagar i alla fall. Så konstigt.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » lör nov 15, 2008 17:03

Jag har avsnittet. Buffyhubben?

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » lör nov 15, 2008 17:05

Åhh!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » lör nov 15, 2008 17:06

D.v.s. gärna buffyhubben!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav HeY » lör nov 15, 2008 17:15

Den ligger i ANTM (shocker!)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » lör nov 15, 2008 17:21

Finns ingen sådan mapp?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » lör nov 15, 2008 17:22

HeY: Har du uppdaterat file list? Jag hittar den inte. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film