America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Matt » tor jul 10, 2008 16:00

Har sett färdigt Australias Next Top Model säsong 3.
Fel tjej vann.
I Australien har de infört att finalen är direktsänd och tittarna får rösta med telefon.

Nog för att ANTM behöver förnya sig men jag hoppas verkligen inte de följer efter Australien.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » fre jul 11, 2008 9:36

Nej. Folk är dumma i huvudet, dom ska inte få rösta.

Det verkar som att det visas lite Canadas next top model på 3an, jag sitter och tittar på det just nu.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » fre jul 11, 2008 9:59

Tinwiel skrev:Nej. Folk är dumma i huvudet, dom ska inte få rösta.

Det verkar som att det visas lite Canadas next top model på 3an, jag sitter och tittar på det just nu.

Det är bra!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Matt » tor sep 11, 2008 20:15

ANTM 11x01-02
Ja, hur förnyar man en realityshow/tävling som gått i 10 säsonger? Inte med ANTM institute of technology där man beamar fierce i alla fall. Det var väldigt töntigt. Sen kan man slänga in en kvinna född i en mans kropp också. Och visst det kan bli intressant, speciellt i huset. Och hon/han kan helt säkert ta blider som är fierce. Mina favoriter så här långt är Annaleigh och Lauren, Mckey är också en bubblare.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » tor sep 11, 2008 21:48

Ny säsong? Wiiieeee.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » fre sep 12, 2008 7:03

11x01-02
Jag håller med dig, Matt, om att hela den där data-beam-grejen var jättefjantig. Suck...

När det gäller deltagarna så var Marjorie otroligt vacker. Hoppas att hon tuffar till sig, så att hon kan prata om något annat än sina osäkerheter. Tur att Sharaun åkte ut, hon drev mig till vansinne redan efter ett avsnitt. Isis var vacker och om dom andra tjejerna fortsätter att vara sådär bitchiga, så... äh, jag blev verkligen arg, jag ville strypa dom. Stå där bakom båset och bitcha. Alltså, även om man inte förstår något, så kan man väl vara öppen och vänlig fördet. Jävla puckon. I övrigt så väntar jag med att säga något om de andra, det är lite för tidigt. Men det kan bli kul. Många söta "Matt-blondiner" med i år. ;) Man behöver bara rensa ut lite av de där värsta.. Jo just, "Hanna-jag-är-från -Alaska-och-jag-är-super-perky", gaah, irriterande.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav prayer » lör sep 13, 2008 22:08

Någon som föler säsong 10 som går på trean nu?
Bara jag som märkt att Allison se rut som en vampyr? haha hon skulle passa perfekt in i Buffy. :D
Användarvisningsbild
prayer
Demon Fodder

Inläggav AKS » lör sep 13, 2008 22:10

Nej, jag följer inte nu, men har sett tidigare. Kommer dock ej ihåg vem det var.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor okt 02, 2008 20:15

11x06
Nä, att skicka hem Clark var helt fel. Fan hennes ben är ju helt otroliga. Joslyns bilder har ju varit riktigt tråkiga.
Jaja, mina favoriter är fortfarande kvar. Lauren och Analeigh. Fast de verkar börja tröttna på Laurens söthet.
Sam ska ha en eloge också. Hon gör verkligen intressanta bilder, men annars ser hon väldigt tråkig all american girl ut.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor okt 02, 2008 20:22

Min favorit är Elina. Hon är *så* snygg!!!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » tor okt 02, 2008 20:43

Jag gillar de flesta som är kvar nu. Elina, Sheena och Mckey är väl bland dem jag fastnade för redan från början och gillar dem fortfarande, allra mest Elina och Sheena. Joslyn gillar jag väldigt mycket men hennes två senaste bilder har inte varit så bra. Marjorie gillade jag också i början men hon har inte tagit så väldigt bra bilder tycker jag. Analeigh är söt men inte så spännande. Lauren Brie tycker jag ser väldigt tråkig ut in person, men hennes bilder har ofta varit GRYMMA så jag gillar väl henne ändå. Sam gillar jag däremot inte (trots att hennes senaste bild verkligen var grym), och inte Clark heller (är glad att det var hon som åkte). Tar Sam fler bra bilder kanske jag gillar henne mer sen, men det är tveksamt, tycker nog hon har det allra tråkigaste utseendet (Lauren Brie är ju som sagt inte tråkig på bild även om hon är det annars). Det känns tyvärr som att Elina, Sheena, Mckey eller Joslyn inte kommer vinna det här, men å andra sidan tycker jag inte det känns som att någon kommer vinna, annars brukar det väl finnas såna som ALLTID tar bra bilder men nu känns de flesta väldigt ojämna, eller är det bara jag som upplever det så?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » mån okt 27, 2008 8:46

Australia's Next Top Model 3.05: Wow, jag tycker alla de medverkande är sjukt snygga. En av Steph:arna åkte ut i förra avsnittet, synd, hon var väldigt söt och liknade Billie Piper något vansinnigt mycket tyckte jag. Samtidigt presterade hon inte superbra. Mina favoriter är nog Jordan, hon har verkligen växt i avsnitt efter avsnitt och presterade sjukt bra i senaste avsnittet och har ett väldigt speciellt utseende, och Anika, jag tycker hon är sjukt vacker och verkar vara en av de mindre galna i huset. Dessutom är hon rödhårig efter makeovern, jag gillar ju rödhåriga. Annars tycker jag Alice är otroligt snygg som modell (och dessutom blek med rött hår vilket jag älskar) men hon är också väldigt osäker, gnällig och ojämn och dessutom hysteriskt smal. Paloma är också hysteriskt vacker, men verkar dessutom vara helt och hållet galen. De övriga: Jane har det där bleka och mörkhåriga gillar jag men jag tycker inte hon har presterat bra alls. Steph som är kvar är söt men hon övertygar mig inte. Danika är jag inte förtjust i. Inte Sophie heller. Tror det var alla. Jag gillar att ha nytt top model att se.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån okt 27, 2008 8:56

Hm, har serien bra produktionsvärden? Alltså, går den att jämföra med den amerikanska på det viset?

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » mån okt 27, 2008 9:01

Jag tycker inte deras photoshoots är lika spännande och "stora" som Amerikas, men jag gillar de photoshoots de haft. De har mer saker som catwalk och reklamer känns det som, och varje challenge hittills (jag har sett fem avsnitt av s3 men inte s1 eller 2) har även inneburit uppdrag för förlorarna. Den största skillnaden tycker jag ligger i vilka som är med och tävlar. Jag gillar väldigt mycket, se några avsnitt och se vad du tycker. :)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån okt 27, 2008 9:03

Tror jag ska ge den en chans faktiskt. Jag har hört andra positiva saker om serien tidigare faktiskt.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » mån okt 27, 2008 10:36

Tycker australiens är helt ok och canadas är på samma nivå som americas.
Plus på Canadas är att man slipper Tyra och får mera Mr Jay.

Auntm 3x5
Jordan är en av mina top fem alla säsonger alla topmodel
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Echolls » mån okt 27, 2008 10:58

Jag gillar Australiens version väldigt mycket. Levde mig in i alla fyra säsonger mer än jag gjort i någon säsong av AmNTM.
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad

Inläggav Spuffy » mån okt 27, 2008 19:23

AKS skrev:Tror jag ska ge den en chans faktiskt. Jag har hört andra positiva saker om serien tidigare faktiskt.

Yay! Och duu, om du hittar s1 och s2, skulle du kunna tänka dig att dela ut dem på hubben? Jag har fått s3 och s4 av Matt, så de finns där när han är där. Jag kan dela ut s4 också, s3 har jag dock redan tagit bort de första avsnitten av, men har från ep5 till slutet kvar på datorn...
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån okt 27, 2008 19:24

Jepp, jag ska se vad jag lyckas finna då jag ger mig ut på AusNTM-letande framöver. Nu ska jag snart se nya ANTM-avsnittet...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » mån okt 27, 2008 19:25

Höhö ja du din stackare som inte kunde se det i fredags.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån okt 27, 2008 19:31

Mm, synd om mig. :) Men hoppas att nästa avsnitt dyker upp i vettig tid. Tror inte att Kalle skulle palla ANTM under helgen om det inte skulle dyka upp förrän på fredagen. :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » mån okt 27, 2008 19:48

Halvvägs in i 3.06: FY så jag ogillar deras mobbande. Blä för dem. De jag gillade mest som var elaka dessutom. Usch.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » mån okt 27, 2008 20:55

AKS jag hittade torrents för både s1 och s2 på Mininova så kanske jag inte behöver få dem av dig, eller det beror ju på hur lång tid det tar för mig att få ner dem förstås. :)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån okt 27, 2008 20:58

Jag tar och testar att ta ner S1 därifrån nu.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tis okt 28, 2008 8:45

Halvvägs in i Australias 3.10: Uuuuuuuuuuuuuuuuut med Alice! Jag är så tokigt trött på henne och less på hennes enda uttryck. Jag gillar både Jordan och Steph riktigt mycket nu, Jordan allra mest. Och IRLG åt han som dissade americas top model.

edit: NOoooooooooo, Jordan åkte ut. Buhuuu.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tor okt 30, 2008 18:28

AusNTM 1.01-1.03: Okej, har idag sett de tre första avsnitten av Australia's Next Top Model. Lär hinna med minst ett till så ja, jag gillar. :) Halvrejält dessutom. Serien har definitivt, inte alls oväntat, sämre produktionsvärden än ANTM, men helt klart bättre än skandinaviska versionen. Jag gillar dessutom personligheterna mer här. Inte som personer kanske, men de känns inte lika desperata som många deltagare i den amerikanska versionen.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tor okt 30, 2008 18:48

Jag har ett avsnitt kvar på s2 nu, sen blir det s1. Har tyvärr blivit spoilad på vem som vinner s1 men jag hoppas glömma det till jag börjar med s1. Jag gillade tjejerna i s3 mycket mer än i s2, och tycker att alla som var i topp 3 i s3 hade kunnat vinna s2 utan att anstränga sig så mycket. Och oooj så mycket naket!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tor okt 30, 2008 23:53

En sak jag föredrar med AusNTM hittills (har nu sett fem avsnitt... det enda jag gjort idag utöver internet, :oops:) är det faktum att de inte gör massa "konstiga" shoots. Ingen elefantnäsa på nån stackars brud, eller färg som hälls över dem eller så. På alla foton kan man se hur de ser ut. Skulle verkligen vilja att ANTM var mer så i stället för att bara försöka komma på konstigare och konstigare fotosituationer.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » fre okt 31, 2008 2:40

Varför måste ANTM alltid vara så sent? Jag har letat hela kvällen, ska kolla en sista gång nu.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » fre okt 31, 2008 15:00

Nu har jag sett klart hela AusNTM S1. Bra säsong. Snygga foton. Nakenhet. :D

Enda nackdelen: tydligen är det ett reunionprogram som inte finns med i den seasonpack jag hittat. What? Det vill jag ju absolut se!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film