av Spuffy » tor okt 02, 2008 20:43
Jag gillar de flesta som är kvar nu. Elina, Sheena och Mckey är väl bland dem jag fastnade för redan från början och gillar dem fortfarande, allra mest Elina och Sheena. Joslyn gillar jag väldigt mycket men hennes två senaste bilder har inte varit så bra. Marjorie gillade jag också i början men hon har inte tagit så väldigt bra bilder tycker jag. Analeigh är söt men inte så spännande. Lauren Brie tycker jag ser väldigt tråkig ut in person, men hennes bilder har ofta varit GRYMMA så jag gillar väl henne ändå. Sam gillar jag däremot inte (trots att hennes senaste bild verkligen var grym), och inte Clark heller (är glad att det var hon som åkte). Tar Sam fler bra bilder kanske jag gillar henne mer sen, men det är tveksamt, tycker nog hon har det allra tråkigaste utseendet (Lauren Brie är ju som sagt inte tråkig på bild även om hon är det annars). Det känns tyvärr som att Elina, Sheena, Mckey eller Joslyn inte kommer vinna det här, men å andra sidan tycker jag inte det känns som att någon kommer vinna, annars brukar det väl finnas såna som ALLTID tar bra bilder men nu känns de flesta väldigt ojämna, eller är det bara jag som upplever det så?