sfinx skrev:Wire in the blood 5.02
Mer spooky än vad jag kom ihåg. Hurvel.
Är det en ny säsong? Eller den som visades förra året eller när det var?
sfinx skrev:Wire in the blood 5.02
AKS skrev:sfinx skrev:Wire in the blood 5.02
sfinx skrev:AKS skrev:sfinx skrev:Wire in the blood 5.02
Jag tror att det är den som visades förra året. Det finns ett specialavsnitt däremot som jag inte har sett, som ska utspela sig i USA?
sfinx skrev:Tjoho! Jag har Wire in the blood s6 på väg ner...
AKS skrev:sfinx skrev:Tjoho! Jag har Wire in the blood s6 på väg ner...
Men, men... Den har väl inte börjat än? Och har du hittat hela säsongen?!
Airs: Friday
Status:Airing
sfinx skrev:Wire in the blood 6.02(eller 0304 som det stod på torrenten, yes I´m confused)
AKS skrev:sfinx skrev:Wire in the blood 6.02(eller 0304 som det stod på torrenten, yes I´m confused)
Tydligen så ska avsnitten visas som enkelavsnitt i UK, men de visas som dubbel i Australien.
which has a new format of four two-part stories
sfinx skrev:1. Wire in the blood. 6.01
Bra start. Börjar förstå mer och mer varför grannen jag lånade ut ett avsnitt till inte längre hör av sig.![]()
Imorgon får jag nästa.
Tony Hill ffs.
AKS skrev:Ah. WitB måste ha börjat på ett bra sätt eftersom jag nu inte törs gå och duscha.(spoiler WitB 6.01) Vill ju inte bli torterad i tre veckor i nåns källare...
(edit) Nu har jag gått en runda och kollat klädkammaren, köket, under sängen och i städskrubben. Ingen psykopatisk seriemördare någonstans. Jag borde tordas duscha nu. (/edit)
sfinx skrev:Wire in the blood 6.02(eller 0304 som det stod på torrenten, yes I´m confused)
Fast jag saknar ändå Hermione som polischef en smula.
AKS skrev:sfinx skrev:Wire in the blood 6.02(eller 0304 som det stod på torrenten, yes I´m confused)
Fast jag saknar ändå Hermione som polischef en smula.
Jag måste få erkänna att jag inte saknar henne så mycket längre. Tycker att nya tjejen är bra. Förra säsongen dock, där avsnitten inte alls höll denna kvalitet rent generellt, så saknade jag Hermione ganska rejält.
I alla fall så var veckans avsnitt ytterligare ett bra avsnitt. Denna säsong kommer att kicka S5s ass. Iofs kanske inte det var så svårt.(spoiler Wire in the Blood 6.02/.03-04) Tony Hill! Så underbar! Gillade också hans sulkscen där jag såg dem som mamma och son långt innan han sa (parafras): "Thank you, mother." Men hm... är polischefen kär i honom? Det verkade som så då hon pratade med honom på mobilen och hörde att han var berusad med en annan kvinna. I så fall känns det lite som upprepning av storyline även om jag kan förstå att det är lätt att bli kär i Tony även om han antagligen skulle vara fullkomligt omöjlig att leva ett liv tillsammans med. Can you imagine? Han skrivandes på väggar och pratandes för sig själv då man försöker sova...
Ja, ja... WitB back on track och då är det väldigt bra TV IMO.
lilith skrev:Alltså, är det Mord i sinnet ni pratar om? Ja det är det ju! Hah det fattade jag itne förrän idag. Jättebra! Och det roligaste är att jag har massor osett!
AKS skrev:Sista avsnittet series 6: Jodå, ytterligare ett bra avsnitt. Tycker att S6 varit ganska så stark faktiskt.
På slutet så dröjer kameran kvar vid Tony då den där actionmusiken spelas... Undras vad de vill säga med det? Var ett lite konstigt slut. Kanske menar de bara att de faktum att Tony dödat en människa (om än i självförsvar) kommer att påverka honom framöver och i nästa säsong? Hm...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare