lilith skrev: (spoiler VARNING! Läs inte om du är spoilerkänslig ang Tennant som Doktorn) Vet inte riktigt varför alla verkar så förvånade över att Tennant kanske lämnar nu. Har för mig att det spekulerats här på bf om vem som tar över. Man jag kan ju ha fel, kanske har jag bara läst nåt rykte nån annanstans. Jag spoilar mig själv på det viset ibland.
ylva skrev:lilith skrev: (spoiler VARNING! Läs inte om du är spoilerkänslig ang Tennant som Doktorn) Vet inte riktigt varför alla verkar så förvånade över att Tennant kanske lämnar nu. Har för mig att det spekulerats här på bf om vem som tar över. Man jag kan ju ha fel, kanske har jag bara läst nåt rykte nån annanstans. Jag spoilar mig själv på det viset ibland.
angående tennant som doktorn med.
Fast å andra sidan gör de ett uppehåll för tennants skull nästa år eftersom han skall hålla på med teater. därför får vi bara 4 avsnitt under 2009. Har också hört det ryktas om att folk sett bilder på tennant från nästa christmas special.
lilith skrev:ylva skrev:lilith skrev: (spoiler VARNING! Läs inte om du är spoilerkänslig ang Tennant som Doktorn) Vet inte riktigt varför alla verkar så förvånade över att Tennant kanske lämnar nu. Har för mig att det spekulerats här på bf om vem som tar över. Man jag kan ju ha fel, kanske har jag bara läst nåt rykte nån annanstans. Jag spoilar mig själv på det viset ibland.
Fast å andra sidan gör de ett uppehåll för tennants skull nästa år eftersom han skall hålla på med teater. därför får vi bara 4 avsnitt under 2009. Har också hört det ryktas om att folk sett bilder på tennant från nästa christmas special.
Ja, enligt det jag läste så skulle han vara med i christmas special. Men det vara bara rykten klart, inget från officiella säkra källor alls. Det stod också att i det avsnittet skulle en ny doktor ev introduceras. Men. Det kan nog stämma ocksp att han är kvar och att de gör uppehåll för honom, har också läst om de där fyra () avsnitten. Hoppas det iaf.
Mohahahaha! Nu vill ni allt läsa va!
HeY skrev:lilith skrev:ylva skrev:lilith skrev: (spoiler VARNING! Läs inte om du är spoilerkänslig ang Tennant som Doktorn) Vet inte riktigt varför alla verkar så förvånade över att Tennant kanske lämnar nu. Har för mig att det spekulerats här på bf om vem som tar över. Man jag kan ju ha fel, kanske har jag bara läst nåt rykte nån annanstans. Jag spoilar mig själv på det viset ibland.
Ja, enligt det jag läste så skulle han vara med i christmas special. Men det vara bara rykten klart, inget från officiella säkra källor alls. Det stod också att i det avsnittet skulle en ny doktor ev introduceras. Men. Det kan nog stämma ocksp att han är kvar och att de gör uppehåll för honom, har också läst om de där fyra () avsnitten. Hoppas det iaf.
Mohahahaha! Nu vill ni allt läsa va!
Jag är inte heller orolig. Jag tror på min teori om att han har en tvillingkropp och regenererar till sig själv. Det känns liksom helt ologiskt att vi skulle få en ny Doktor nu och varför skulle Time Lords inte kunna ha en tvillingkropp? Nej, det ÄR så
AKS skrev:Jag kommer nog inte att hinna se förrän söndag...Fast vem vet? Det beror på när jag kommer hem på lördagen.
adolvsson skrev:Doktor, doktor, var ääär duuu?!
noike skrev:På väg ner.
noike skrev:adolvsson skrev:Doktor, doktor, var ääär duuu?!
På väg ner.
Tomas skrev:Hittar bara stora filer = lång tid kvar på nedladdningen
adolvsson skrev:AKS: Jekyll!![]()
![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare