Rombat skrev:Dude! I so wanna bitchslap you right now!
Come here then! Bring it on! (Extended carwash scene!)
Rombat skrev:Dude! I so wanna bitchslap you right now!
caffeineaddict skrev:Sydney Pollack RIP!
adolvsson skrev:Nicklas, Sketches of Frank Gehry till nästa dokukväll?
Indiana Jones må vara gammal, men han är långtifrån uträknad.
Crashdummie skrev:Shia var riktig duktig, och James Dean stilen var helt olik den rollen jag e van vid från Constantine & Transformer - the geeky kiddo.
Rombat skrev:Finns mycket att minnas med tillgivenhet från Constantine också.
adolvsson skrev:Rombat skrev:Finns mycket att minnas med tillgivenhet från Constantine också.
Med tillgivenhet? Det skulle vara Tilda Swinton i så fall.
Rombat skrev:noike skrev:Så mycket var hon inte med.
Tillräckligt. Mer än vad ni förtjänar egentligen.
Rombat skrev:?
Glorificus skrev:Jumper
Jag trodde att den skulle vara dålig. Haha. Den var ännu sämre än jag trodde. Det är inte mycket som kan göra mig arg, men bland det värsta jag vet är filmer där karaktärerna är dumma och korkade och allting är idiotiskt. Voilá, Jumper. Tas de merde.
caffeineaddict skrev:Glorificus skrev:Jumper
Jag trodde att den skulle vara dålig. Haha. Den var ännu sämre än jag trodde. Det är inte mycket som kan göra mig arg, men bland det värsta jag vet är filmer där karaktärerna är dumma och korkade och allting är idiotiskt. Voilá, Jumper. Tas de merde.
Fan då. Doug Liman, var gick det fel?
Glorificus skrev:Jumper
Tinwiel skrev:Taaaapeeetkliiiister, under mina skor.
Tinwiel skrev:Oj, har det gjorts en film om det gamla bandet. Taaaapeeetkliiiister, under mina skor.
noike skrev:Tinwiel skrev:Oj, har det gjorts en film om det gamla bandet. Taaaapeeetkliiiister, under mina skor.
Det kanske hade varit bättre.
Tinwiel skrev:adolvsson: Sorry!
"Tror du Sven har TV2-antenn?"
"Vi åker väl inte ut på landet för att se på en massa revolutionsromantiskt tjafs heller?"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare