Där har jag min skurk.

LWes skrev:Yes, jag kom på vem jag tror att bilden i mitt huvud är!!! Jeff Bridges som han ser ut i Iron Man-trailern! Han ser så jävla cool och mäktig ut så. Inte konstigt att han inte kom ihåg bättre när jag bara sett honom i ett par sekunder av en trailer...
Där har jag min skurk.
caffeineaddict skrev:Men damn, jämför den bilden med IMDb-bilden på Amendola! Jag var fan inte långt ifrån!
adolvsson skrev:Hah! Det var inte alls den jag tänkte på. Föga förvånande, Bridges brukar inte spela skurk (har han allls gjort det innan IM? Jag är osäker), han är definitivt filmskådespelare (förutom en handfull TV-inhopp tidigt i karriären har ser det ut att i stort sett bara ha varit långfilm för hans del) och den där skalliga skägglooken är något han skaffade sig för Iron Man. Så, heh, inte konstigt att det var svårt att gissa
Bara jag kommer på vem det var jag tänkte på, ska jag posta honom för jämförelse.
noike skrev:Det är inte Tom Noonan?
caffeineaddict skrev:Förresten tror jag att jag fick noike ordentligt på fall för 30 Rock i morse. Mycket skratt blev det.
Jack: HAHAHAA! That is terrific! I really enjoyed that. But do you think it's too topical? Damn, I wish this event were tonight.
Liz Lemon: It's not tonight? When is it?
Jack: February.
Liz Lemon: Why are you wearing a tux?
Jack: It's after 6! What am I, a farmer?
Spuffy skrev:CSI 8.13. Usch usch usch så sorgligt och otäckt. Dåliga slut för alla inblandade. Hela den här säsongen har varit på ett helt annat sätt jämfört med tidigare. Dels mycket mer arcigt och dels mycket mörkare, allvarligare, hemskare.
Spuffy skrev:CSI 8.14: Jag trodde det här skulle vara ett avsnitt sådär som csi brukade vara förut, sex, pengar, etc. Men inte då, det slutade också med en massa döda och barn som inte har föräldrar.
AKS skrev: (edit) Inget TWSS menat här...(/edit)
noike skrev:Yeah, right. Clunes och Carlyle? Tillsammans? Och kommer från dig? Det är inte så mycket TWSS som That's What She Meant.
Och jag tror skaparna såg det som ett försök att göra Doc Martin och Hamish MacBeth, men utan passionen för huvudkaraqktärerna. Den var oinspirerad och axelryckande. IMO.
AKS skrev:Blame their parents!
noike skrev:Gärna med annat folk som medtittare.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare