Ett riktigt roligt svar på en sån där fråga men gått omkring och undrat över. Big lols.A bear skrev:4.02 Och när TARDIS översätter språket åt dem så låter det som walesiska när de försöker tala ställets riktiga språk. "No speak-o celt-o!"
Ett riktigt roligt svar på en sån där fråga men gått omkring och undrat över. Big lols.A bear skrev:4.02 Och när TARDIS översätter språket åt dem så låter det som walesiska när de försöker tala ställets riktiga språk. "No speak-o celt-o!"
Tam skrev:Ett riktigt roligt svar på en sån där fråga men gått omkring och undrat över. Big lols.A bear skrev:4.02 Och när TARDIS översätter språket åt dem så låter det som walesiska när de försöker tala ställets riktiga språk. "No speak-o celt-o!"
A bear skrev:noike: Det slog mig också. Face of Boe sa väl aldrig hur många timelords han inte var ensam med?
noike skrev:A bear skrev:noike: Det slog mig också. Face of Boe sa väl aldrig hur många timelords han inte var ensam med?
"You are not alone" är ordagrant vad jag kommer ihåg att meddelandet var. Skulle kunna vara Romana också i och med att hon befann sig i ett annat universum.
noike skrev:Rani möjligt. Romana är en före detta companion.
adolvsson skrev:noike skrev:Rani möjligt. Romana är en före detta companion.
Fast båda är väl Time Lords, eller? Förutom att dom båda verkar hålla sig på olika sidor av det moraliska spektrat, finns det annat viktigt som skiljer dem åt som TLs?
noike skrev:adolvsson skrev:noike skrev:Rani möjligt. Romana är en före detta companion.
Fast båda är väl Time Lords, eller? Förutom att dom båda verkar hålla sig på olika sidor av det moraliska spektrat, finns det annat viktigt som skiljer dem åt som TLs?
Ja, men ffs. Vad skulle Romana ha för anledning att låtsas vara Rose? Hon skulle bra gått upp och sagt "hi Doktor!". Tänk lite.
A bear skrev:Även efter att Doktorn varit (med)ansvarig för Gallifreys utplåning?
A bear skrev:Även efter att Doktorn varit (med)ansvarig för Gallifreys utplåning?
A bear skrev:noike skrev:adolvsson skrev:noike skrev:Rani möjligt. Romana är en före detta companion.
Ja, men ffs. Vad skulle Romana ha för anledning att låtsas vara Rose? Hon skulle bra gått upp och sagt "hi Doktor!". Tänk lite.
Även efter att Doktorn varit (med)ansvarig för Gallifreys utplåning?
sfinx skrev::) Underbar avatar Noike.
noike skrev:sfinx skrev::) Underbar avatar Noike.
Tack
Jag hade velat ha (spoiler 4.02) Doktorn med vattenpistol men jag vill inte spoila det ögonblicket för folk. Det här med att vara omtänksam är en förbannelse.
A bear skrev:sfinx skrev:Vissa avsnitt i s3 är mycket gömmasigbakomsoffan vänliga(moffat!)
Spoiler s3
Framför allt Blink. Kan inte vara meningen att man ska se det ensam.
Precis. När du börjar närma dig 3.10, Alma, hör av dig. (spoiler fast inte egentligen) Den bör INTE ses ensam.
Spuffy skrev:David Tennant. Vilken man.
Spuffy skrev: David Tennant. Vilken man.
3.10 imorgon...
noike skrev:Vinkla figurerna så att de tittar rakt på varandra. Då kan de inte börja leva.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare