XY skrev:Den nyare. Fel val?
Den äldre är bättre. Den äldre är Kubricks bästa film. Om man frågar mig. Vissa säger andra filmer. Det gör inte jag. Jag säger att Kubricks Lolita är hans bästa film.
XY skrev:Den nyare. Fel val?
adolvsson skrev:XY skrev:Den nyare. Fel val?
Den äldre är bättre. Den äldre är Kubricks bästa film. Om man frågar mig. Vissa säger andra filmer. Det gör inte jag. Jag säger att Kubricks Lolita är hans bästa film.
A bear skrev:XY skrev:A bear skrev:XY skrev:Lolita
Vilken?
Den nyare. Fel val?
Mjaeaeae. Fel och fel, bägge har sina för- och nackdelar. Kubricks är nog roligare, men Lynes är inte dålig på något vis.
Vill du ha tragisk pervers karaktärsstudie, se Lynes version. Vill du ha kolsvart komedi med mindre pedovarning, se Kubricks.
XY skrev:Två Tim Burton. Har länge sagt till mig själv och andra att jag inte är någon fan av honom, men sanningen är att mitt åsiktsunderlag är ganska tunt, vilket är dags att ändra på.
chanda skrev:7.Ladyhawk
gaspode skrev:XY skrev:Funderar på att försöka rangordna de jag sett.
do it!
och patetiskt schmatetiskt!
noike skrev:Och Requiem på 10:e och Lost and Delirious på 8:e? UNDER Gladiator?!
Sad penguin.
gaspode skrev:XY skrev:gaspode skrev:Eternal Sunshine på tredje plats!? oacceptabelt!
För högt eller för lågt?
Det är en av mina fem-tio tior på imdb.luvs it. men tredje plats är okej. du har ju bara sett den en gång. den kommer klättra!
gaspode skrev:Det är en av mina fem-tio tior på imdb.luvs it.
Peppe skrev:Jag älskar Lost and Delirious! Men den är ganska dålig....
RalfiParpa skrev:gaspode skrev:Det är en av mina fem-tio tior på imdb.luvs it.
Därför att den träffar dig precis där emotionellt? Den gör antagligen det om man har känslor och någonsin försökt få ett förhållande att fungera.
caffeineaddict skrev:XY: Vilken DVD-spelare är det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare