AKS skrev:Jag gör väl det jag också, men no excitement from me.
noike skrev:AKS skrev:Jag gör väl det jag också, men no excitement from me.
Inte ens över de andra helt okända människorna?
gaspode skrev:Den vanliga frågan: är verkligen casting spoilers?![]()
vad har man i den här tråden att göra om man inte ens vill veta det?
gaspode skrev:vad har man i den här tråden att göra om man inte ens vill veta det?
AKS skrev:Dichen-tjejen tycks dock inte ha varit så bra i Neighbours enilgt de som vet så det är bara att hoppas på att hon utvecklats sen sist om deras åsikter stämmer.
caffeineaddict skrev:A bear skrev:Den står nånstans på listan. Ganska långt ner, men den är med där. Hur många och långa säsonger finns det egentligen?
Fjärde och sista börjar nu. Första säsongen är 13 avsnitt, de andra tre 20 var. Plus två långfilmslånga TV-filmer.
lilith skrev:caffeineaddict skrev:A bear skrev:Den står nånstans på listan. Ganska långt ner, men den är med där. Hur många och långa säsonger finns det egentligen?
Fjärde och sista börjar nu. Första säsongen är 13 avsnitt, de andra tre 20 var. Plus två långfilmslånga TV-filmer.
Menar du mini-serien man helst ska börja med?
Sen finns det också Razor (avsnittslångt), som kommer efter säsong 3.
AKS skrev:Vi har alla ställt oss denna fråga tidigare i tråden. Jag håller med och fattar ingenting, men jag vet att jag "spoilade" nåt sånt en gångi en tråd och sen dess är jag försiktig. Kan vi inte vara bestämma en gång för alla att casting av regulars/recurring, både rykten och bekräftade, inte är spoilers!! Annat med guest stars tycker jag.
AKS skrev:Kom inte oklubba detta beslut någon nu då!
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare