madskellig skrev: (spoiler 3x11) så det måste vara något fel på mig för varje gång Sam börjar grina så blir jag mest irriterad. Även då det är helt rättfärdigat att han gråter.
Nej. Det är inte dig det är fel på.
LauraP skrev:madskellig skrev: (spoiler 3x11) så det måste vara något fel på mig för varje gång Sam börjar grina så blir jag mest irriterad. Även då det är helt rättfärdigat att han gråter.
Nej. Det är inte dig det är fel på.
sjostrand skrev:Jag är förbryllad...
brat skrev:mads, Glory, vem mer som nu var med under min galna hur-har-Jensen-fått-sitt-ärr-fas: Det är nu officiellt, Jensen vet inte att han har ett ärr på sin haka.Såg en intervju från Australien där han fick en fråga om det och han svarade att han inte har något ärr. Vilket han helt uppenbarligen har. Så antingen är det så litet att han helt glömt det/inte märkt det, eller så är uppkomsten så pinsam att han låtsas som inget.
Nä, seriöst. Någon borde påpeka för honom att han har ett ärr på hakan.
/Jensen's scar-awareness-club
brat skrev:Om du fortsätter så kommer fler människor att börja tvivla och det kommer att leda till att jag spendera massor av onödig tid på att leta ärr-bilder!!
noike skrev:brat skrev:Om du fortsätter så kommer fler människor att börja tvivla och det kommer att leda till att jag spendera massor av onödig tid på att leta ärr-bilder!!
Om? Nu gör du mig besviken. Jag trodde du redan hade börjat samla på dig en massa bevis.
noike skrev:brat: låter som omtitt på s3 och ta screenshots och kolla på nytagna bilder för att bevisa att det är där. Sedan efter det kan man möjligtvis bygga upp en tidslinje för att hitta ärrets skapelsepunkt.
Glorificus skrev:Du har ingen aning om vad du har startat. Seriöst. Hon kommer att göra allt det där.
noike skrev:Sedan efter det kan man möjligtvis bygga upp en tidslinje för att hitta ärrets skapelsepunkt.
brat skrev:noike skrev:Sedan efter det kan man möjligtvis bygga upp en tidslinje för att hitta ärrets skapelsepunkt.
Been there. Done that.
noike skrev:brat skrev:noike skrev:Sedan efter det kan man möjligtvis bygga upp en tidslinje för att hitta ärrets skapelsepunkt.
Been there. Done that.
Så. Spill yer beans. Datumintervall?
adolvsson skrev:Jensens ärr äger måhända samma egenskaper som Sarah Michelle Gellars näsa? It's alive, IT'S ALIVE!!
brat skrev:noike skrev:Så. Spill yer beans. Datumintervall?
Alas, jag har glömt. Jag skäms för att jag inte är lika galen som ni tror. Men just nu kommer jag inte ens ihåg var det där jäkla ärret sitter.Jag ska genast skärpa mig.
HeY skrev:Haha, flera år har det gått nu och jag förståt fortfarande inte vad detta pratet om hennes nästa handlar om ifrån allas sidor
adolvsson skrev:HeY skrev:Haha, flera år har det gått nu och jag förståt fortfarande inte vad detta pratet om hennes nästa handlar om ifrån allas sidor
Du får vänta några år till, näsan är märkt PG13.
and an original installment of the CW’s Supernatural (Viewers: 3.22 million; A18-49: #5, 1.3/ 3). Supernatural rose to its second largest audience of the season, and best among adults 18-34 (1.4 rating), women 18-34 (1.4) and men 18-34 (1.4).
The chances of Supernatural seeing a fourth season just got a little brighter. Last night's zombie-themed episode scared up some serious ratings, with the show matching its best performance of the season in adults 18-34 and women 18-34, and scored a season high with men 18-34. It also attracted its largest audience of the season (3.22 million). And get this: It did so on a night when Smallville wasn't even on. A Supernatural rerun aired at 8 pm. — Michael Ausiello
HeY skrev:Do I get a HELL YEAH!!
and an original installment of the CW’s Supernatural (Viewers: 3.22 million; A18-49: #5, 1.3/ 3http://buffyforum.se/posting.php?mode=quote&p=404728
Buffyforum :: Svara på ämne). Supernatural rose to its second largest audience of the season, and best among adults 18-34 (1.4 rating), women 18-34 (1.4) and men 18-34 (1.4).
brat skrev:3x12
Supernatural kan vara jättebra, det här var också underhållande. Men som alltid (med reservation för undantag som jag inte minns nu) när det handlar om seriearcen, om demoner, så är det Luckor Luckor Luckor.
Varför skulle Lilith låta en extra FBI snubbe flyga in och besitta honom istället för att bara besitta någon som redan var där? Varför kallade demonen som flydde på Lilith och inte någon av alla demoner som stod utanför polisstationen i en timme? Varför skulle Lilith behöva gå till stationen och fråga var bröderna tagit vägen efteråt? Varför attackerade Lilith nu och inte tidigare, eller senare?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare