A bear skrev:1.04 Och vad katten ska Cameron med den där metallbiten till?
A bear skrev:1.04 jag gillar att John börjar försöka ta en ledarroll - det gäller bara för honom att bli BRA på det också i stället för att bara orsaka problem. Och vad katten ska Cameron med den där metallbiten till?
AKS skrev:A bear skrev:1.04 Och vad katten ska Cameron med den där metallbiten till?
Is hers long lost sister!
A bear skrev:och jag gillar att John börjar försöka ta en ledarroll - det gäller bara för honom att bli BRA på det också i stället för att bara orsaka problem.
noike skrev: (spoiler 1.04) Metalbiten ja. Ingen aning. Det kanske är en del av det som blir henne själv?
adolvsson skrev:Tillfällig svacka, på det är jag säker.
A bear skrev: (spoiler 1x04) Med andra ord: Cameron blir aldrig byggd.
gaspode skrev:Långvarig adrenalinkick? "Phew, jag dog nästan, men nu gör jag läxor"-chock?
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Viewers: 8.84 million (#4), A18-49: 3.5/ 8 (#3)
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Viewers: 8.86 million (#4), A18-49: 3.5/ 9 (#2t)
gaspode skrev:Vad Björn säger mer eller mindre.
hur hon kan studera sin egen evolution
lilith skrev: (spoiler 1.05) Cameron hade ju lite samma ansiktsuttryck när hon studerade den där...grejen från T3A-modellens huvud och när hon tog fram metallbiten i (något avsnitt bak) hon hade sparat. Ska hon faktiskt bygga nåt? Ska det bli hon som är själva orsaken till framtidens robotar?
AKS skrev:Men va fan! Hur många gånger genom åren ska man behöva be om spoilerfria kommentarer utanför spoilertaggarna?! Ni jävlas bara.
AKS skrev:Nackdel: Spelas av Brian Austin Green. Jag kan inte påstå att jag tyckte att han var dålig här, men 90210 dök upp nästan hela tiden då han var med. Iofs, blir han med mycket framöver lär de associationerna försvinna.
lilith skrev:gaspode skrev:Vad Björn säger mer eller mindre.
hur hon kan studera sin egen evolution
Också vad björnen sa, mer eller mindre! Bra det här nu!
Cameron hade ju lite samma ansiktsuttryck när hon studerade den där...grejen från T3A-modellens huvud och när hon tog fram metallbiten i (något avsnitt bak) hon hade sparat. Ska hon faktiskt bygga nåt? Ska det bli hon som är själva orsaken till framtidens robotar?
LWes skrev:Jag såg en film som heter Terminator i förrgår, i förebyggande syfte. Det var ganska bra.
Jag håller på att ladda hem 2 & 3 också, så jag kan se den här serien sen...
Garim skrev: (spoiler 1x06) Sarah's ex: It's a storm coming (Slutscenen i Serenity med Mal och River i cockpit)
Garim skrev:Jag tyckte det var en del referenser i det här avsnittet till Serenity:
Cameron: It isn't safe for you (River, Simon, Kaylee i Serenity)
Sarah's ex: It's a storm coming (Slutscenen i Serenity med Mal och River i cockpit)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare