AKS skrev: (spoiler 3.06 + okänt Spooks-avsnitt) I alla fall känns det trist att Zoe försvinner så snabbt efter Tom. Nu är det bara Danny kvar av det som för mig är originaltrion och eftersom jag är betydligt mer intresserad av karaktärerna än veckans uppdrag så känns det som sagt trist.
noike skrev:Jag håller med men samtidigt så tycker jag serien har ett bra upplägg och behandlar nya karaktärer som Adam som om att de funnits där ett bra tag.
caffeineaddict skrev:Hoppas bara standalone släpper efter ett tag och det kan bli tal om längre arcar.
Ni som vet får gärna svara "Ja" eller "Nej" på den frågan.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Hoppas bara standalone släpper efter ett tag och det kan bli tal om längre arcar.
Ja, men det dröjer. Håll inte andan. Vill du ha specifik säsong?
noike skrev:adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Hoppas bara standalone släpper efter ett tag och det kan bli tal om längre arcar.
Ja, men det dröjer. Håll inte andan. Vill du ha specifik säsong?
Finns arcelement innan dess, fast då är det inte kopplat så mycket till jobbet. Men när arcandet börjar, då jävlar.
caffeineaddict skrev:Men det är ju bra som det är
AKS skrev:Fan, vad du överdriver, caffeine!
noike skrev: (spoiler HELA s3, våga inte läsa innan) Jag antar att du är rätt förkrossad nu? :( Sällan har jag sett en serie som är så reckless med huvudkaraktärer som Spooks.
AKS skrev:Nu är alla tre borta och hittills har Adam inte alls varit ens hälften så intressant som Tom var.
noike skrev:AKS, hoppas du fortsätter i alla fall trots förkrossningen.
AKS skrev:Det kommer jag utan tvekan att göra! No worries.
AKS skrev:Ruth kan vara bäst.
AKS skrev:4.01: Ändå hade jag sett "Part 1" då jag satte igång avsnittet, men det hann jag glömma.
AKS skrev:4.05: Bara det inte blir nåt triangeldrama med Adam och Fiona nu bara.
noike skrev:AKS skrev:4.05: Bara det inte blir nåt triangeldrama med Adam och Fiona nu bara.
It's not that kind of show.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]