sp1keout skrev:Fan jag kan inte sluta beundra människan. Vilken är eran favoritkaraktär, alla?
Åh, du vet inte vad du ber om. Favoritkaraktär? Hm.. nä, går inte... (och det här gäller inte nödvändigtvis de senare säsongerna där vi är, utan mer generellt hela serien / tidiga säsonger...)
I början tror jag att jag gillade Lucas bäst, men sen gick det över till Nathan och Haley (som jag bara älskar så mycket så jag bara gaah, blir skräckslagen varje gång de har en bilscen eller vad som helst som kan vara skadligt i tv-serie-land

). Och med tiden Brooke! Fantastiska Brooke. I början tyckte jag hon var jobbig och rätt endimensionell, men hon växte verkligen och blev en av mina absoluta favoriter. Peyton gillar jag för det mesta, speciellt när hon har sin ångest och är konstnärlig. Ooh, och Jake! Han är en sån karaktär som får mig att gapa "JAKE!" varje gång han dyker upp i ett avsnitt. Samma med en annan karaktär (C.K.) som dyker upp i s2.
Av de vuxna karaktärerna tycker jag till och från om att följa Dans utveckling, med ungefär samma fascination som med Lex i Smallville. Men ibland tar de det för långt så det blir för mycket och då gillar jag inte alls Dans karaktär, när det blir over-the-top alltså. Däremot älskar jag allt om hans relation till Keith, den brödrarelationen är bara så trasig och intressant.
Haha, finns det några karaktärer kvar... Mouth och Skills förstås.

OTH!!!