sp1keout skrev:I was abosolutely correct.
1x04 Den där söta lilla dottern, som inte sa mer än bara ett par ord, visst var det Aimee Teegarden.
noike skrev:sp1keout skrev:I was abosolutely correct.
1x04 Den där söta lilla dottern, som inte sa mer än bara ett par ord, visst var det Aimee Teegarden.
Vilken serie?
(Clear eyes! Full hearts! Can't lose!)
noike skrev:Jaha. Okej. Inte så mycket "såklart" över den serien. Trots Tracie Thoms.
HeY skrev:Är det någon mer som har sett piloten till Cashmere Maffia? Jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Den var helt okej, inte speciellt bra men inte dålig heller - vad ska man kalla det, mediokert? Jag tror inte att det kommer att vara en långvarig serie av Darren Star som handlar om fyra kvinnor i Manhattan som har sex- och kärleksproblem. Nyskapande, verkligen, men Sex and the City it ain't.
makane skrev:
Yup sett piloten, okej och mediokert beskriver det bra tycker jag. Svårt att tycka om karaktärerna och för mycket inproppat i första avsnittet. Lång ifrån Sex and the city. Jag kommer nog se några avsnitt till om jag får tid för jag tyckte att det tog sig lite i mitten av avsnittet, men den hamnar rätt långt ner i prioritet.
HeY skrev:makane skrev:
Yup sett piloten, okej och mediokert beskriver det bra tycker jag. Svårt att tycka om karaktärerna och för mycket inproppat i första avsnittet. Lång ifrån Sex and the city. Jag kommer nog se några avsnitt till om jag får tid för jag tyckte att det tog sig lite i mitten av avsnittet, men den hamnar rätt långt ner i prioritet.
Några avsnitt ger jag det nog också, det går ju så få serier nu. Avsnitt två kommer imorn, jag hoppas på kvalitetshöjning.
Tittarsiffrorna för första avsnittet låg på ca. 10-11 miljoner tror jag det var. Jag är ingen expert på vad som är bra men Heroes/Ugly Betty/Private Practice ligger väl på samma så detta var... bra?
makane skrev:Jo tack vare att det inte går så mycket annat så slinker det nog med ett eller annat avsnitt till. vem vet, nästa kanske är jätte bra?Jag har ingen koll på vad som är bra. Har för mig att Jericho låg på ca 9 miljoner och det var för dåligt för CBS iallafall. Men det är väl olika beroende på vilken kanal det är. Ska bli spännande att se vad den får när den kommer tillbaka.
If you with better mean "worse", then yes, It will get better. A lot better.
Just så är det.Nicklas skrev:Jag älskar den överhängande känslan att allt kommer gå åt pipan men man vet aldriug hur, vem eller vad. Bara att det kommer göra det ordentligt.
HeY skrev:Spuffy: Jag tror det finns en tråd för Damages ifall du är intresserad av att läsa vad folk har tyckt.
HeY skrev:makane skrev:Jo tack vare att det inte går så mycket annat så slinker det nog med ett eller annat avsnitt till. vem vet, nästa kanske är jätte bra?Jag har ingen koll på vad som är bra. Har för mig att Jericho låg på ca 9 miljoner och det var för dåligt för CBS iallafall. Men det är väl olika beroende på vilken kanal det är. Ska bli spännande att se vad den får när den kommer tillbaka.
Ausiellos svar på ifall serien blir bättre:If you with better mean "worse", then yes, It will get better. A lot better.
Det låter ju uppmuntrande!
HippieSpellan skrev:Gossip Girl S01E13 faktiskt fint. Det S gjorde för B på trappan var så otroligt vackert.
Woah. Jag såg första avsnittet s3. Gissa vem som gästspelade. Clarke fuckin' Peters. Ni vet. Lester Freamon.eriked skrev:Är de någon som sett en sån där brittisk jaga-mördare-serie?
Jag sett andra säsongen av Waking the Dead. Jag är rätt förtjust.
Tob skrev:Någon som såg HBO serien Tell me you love me i höstas, och kan ge ett utlåtande?
adolvsson skrev:BRÖST!
HeY skrev:Tob skrev:Någon som såg HBO serien Tell me you love me i höstas, och kan ge ett utlåtande?
Har jag frågat mer än en gång. Det enda svaret jag fick var ett (halvt nedlåtande) "se själv om du är så intresserad". Men jag vill inte ge mig in på något mer nytt utan att få ett utlåtande.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare