Binchy skrev:så det kan vara mig det är fel på.
noike skrev:Captain America från -92 på TV4 nu. Hemsk film. Fotot påminner om en dålig dramaserie från 70-talet och manuset... Lika dåligt som skådespeleriet. Nej förresten, sämre, och hur det gick till vet jag inte. Jag vill inte veta.
Edit: den blir bara uslare och uslare hela tiden. Det borde inte gå!
Jag klarade inte av den. Herregud.. Bullit däremot. Tufft.noike skrev:Captain America från -92 på TV4 nu. Hemsk film. Fotot påminner om en dålig dramaserie från 70-talet och manuset... Lika dåligt som skådespeleriet. Nej förresten, sämre, och hur det gick till vet jag inte. Jag vill inte veta.
Edit: den blir bara uslare och uslare hela tiden. Det borde inte gå!
eriked skrev:Jag klarade inte av den. Herregud.. Bullit däremot. Tufft.
Elvaårige Torkel har problem med två av skolans värstingar, Sten och Saki. Med hjälp av Jason och hans järnrör hålls plågoandarna på avstånd men när Torkel själv ger sig på den överviktiga Dorrit blir Jason irriterad. Torkel befinner sig i en svår sits och det blir inte bättre när någon börjar kasta in tegelstenar genom hans sovrumsfönster. Dessutom är det något som inte stämmer med Torkels nye lärarvikarie Gunnar.
madskellig skrev:Såg Behind the mask : The Rise of Leslie Vernon för någon dag sedan.
Helt ok skräck-komedi. Den lyckas väl inte direkt skrämmas men den har många roliga ögonblick och skämt om skräckgenren (men inte på ett dumt Scary Movie vis) och en väldigt charmig bad-guy. Bitvis riktigt underhållande, men slutet var inte så jättestarkt.
gaspode skrev:Av nån anledning väntade jag mig en hyllning från dig caffe
Du gillar lite annan film än jag, och jag kände att den här filmen var lite av en "sån film".
Den som anlitade Chigurgh var väl samma som anlitade Woody Harrelsons karaktär? Hur skulle Chigurgh annars veta vem som anlitat Woody? Och han sa väl till och med nåt om att det var oartigt att anlita nån annan när han redan var anlitad? Han anlitade väl Woody för att Chigurgh var helt skogstokig ochsköt poliser och random guys och t.o.m. gubbarna som visade honom platsen med bilarna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare