wyndham skrev:Såg reklam för Alien vs. Predator 2. En Alien föds ur en Predator. Fyfan va grymt. Den kommer liksom vara Alidator. Eller en... Pralin. Hursomhelst, asgrymt. Måste ses.
HippieSpellan skrev:The Ultimate Gift Jag ger den fem tårar av åtta möjliga. Tårfaktorn ligger på Extreme home makeovernivå, fast lite längre än 40 minuter. Vissa scener fungerade VERKLIGEN INTE, men i övrigt en ok tårdrypare. Jag kan nog tänka mig se den igen och blunda de gånger det blir för mkt dåligt skådespel/manus
caffeineaddict skrev:No Country for Old Men DVDSCR XviD-DoNE
Egentligen vill jag väl se den på bio, eller åtminstone riktig DVDRIP... men fan vet om jag kan hålla mig!
EDIT: Fudgesicle, blurrat watermark, ett av dem rätt högt upp i bilden. Och hela tiden, om det hade varit var tionde minut eller så hade jag nog överlevt, men nu väntar jag nog en liten stund till och håller tummarna för en ny release, en DVDRIP eller att den går upp på bio. Eller ger upp och ser den ändå.
this new dvd screener from p2p source offers a way better quality than the first one from DoNE, contains zero watermarks and the image is much more colourful.
caffeineaddict skrev:Och för er som skyggar vid blotta nämnandet av namnet "Julia Roberts" (jag var länge en av er, men förra Mike Nichols/Roberts-kombon Closer fick mig att inse att hon kanske inte är helt godawful precis hela tiden) så kan jag meddela att hon är med väldigt mycket mindre än vad postern/trailern skulle vilja få folk att tro.
Rombat skrev:Ja, Snow Dogs och Pearl Harbor är stora minnesmärken i filmhistorien.
Crashdummie skrev:Rombat skrev:Ja, Snow Dogs och Pearl Harbor är stora minnesmärken i filmhistorien.
Cool runnings da? huh huh?
noike skrev:Clintandokumentären? När missade jag den här?
A bear skrev:Jag var tvungen att se om Million Dollar Baby efter den där Clintandokumentären.
Det är bara allergi. Och något i ögat.
caffeineaddict skrev:Åh, jag älskar Million Dollar Baby, har köpt den nyligen men inte hunnit se om den. Och så har jag lånat hem Flags of Our Fathers/Letters From Iwo Jima från föräldrarna också, de har jag inte sett alls. Så det blir nog Clintan-helg när jag litar på att jag har en DVD-spelare där de inte kommer hacka...
A bear skrev:Jag börjar fundera på om man inte borde ta någon Clintanretro och glo igenom alla de där äldre filmerna som man inte sett på ett tag, Play Misty For Me, Outlaw Josey Wales, Honky Tonk Man...
noike skrev:A bear skrev:Jag börjar fundera på om man inte borde ta någon Clintanretro och glo igenom alla de där äldre filmerna som man inte sett på ett tag, Play Misty For Me, Outlaw Josey Wales, Honky Tonk Man...
Every Which Way But Loose?
noike skrev:AKS: ja, och det är dumt. Jag vill läsa åsikter om filmer. Jag tror jag klarar filmerna utan ledtrådar härifrån.
AKS skrev:noike skrev:AKS: ja, och det är dumt. Jag vill läsa åsikter om filmer. Jag tror jag klarar filmerna utan ledtrådar härifrån.
Now don't get cocky, mah boy.
noike skrev:a bear: jag sa i varje fall inte den ännu sämre uppföljaren.
A bear skrev:noike skrev:a bear: jag sa i varje fall inte den ännu sämre uppföljaren.
Redan det faktum att du tydligen kan hålla i sär de två apfilmerna är oroande.
noike skrev:AKS skrev:noike skrev:AKS: ja, och det är dumt. Jag vill läsa åsikter om filmer. Jag tror jag klarar filmerna utan ledtrådar härifrån.
Now don't get cocky, mah boy.
"Come at the king, you best not miss."
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]