MissKittyFantastico skrev:Brorsan har tjatat sig till att jag ska leta reda på den här serien åt honom. Kanske ska ta och titta på den själv när jag ändå har den.
Ja!

Exakt två veckor tills säsong 5 nu..!!!!

MissKittyFantastico skrev:Brorsan har tjatat sig till att jag ska leta reda på den här serien åt honom. Kanske ska ta och titta på den själv när jag ändå har den.
Tob skrev: (spoiler tom 2.05) Haley/Nathan som gifta par tycker jag är jättefel. Fungerar inte alls för mig. Over the top alldeles.
HeY skrev:Tob skrev: (spoiler tom 2.05) Haley/Nathan som gifta par tycker jag är jättefel. Fungerar inte alls för mig. Over the top alldeles.
Nja, fast det händer ju. Det finns ett par i denna "staden" där tjejen är 15 och killen 17. Så over the top tycker jag inte det är.
Tob skrev:Fast tycker inte det har med hurvida saker kan hända i verkligheten eller inte att göra. Utan hur det behandlas i serien. Haley skall vara förståndig. Som i 2.01 (tror jag) poängteras det hur hon alltid har gjort så genomtänkta beslut. På något sätt känns allting bara som en enda stor reaktion på Dan/Debs problem. Eller något extremt sätt för Nathan att distansera sig.
HeY skrev:Tob skrev:Fast tycker inte det har med hurvida saker kan hända i verkligheten eller inte att göra. Utan hur det behandlas i serien. Haley skall vara förståndig. Som i 2.01 (tror jag) poängteras det hur hon alltid har gjort så genomtänkta beslut. På något sätt känns allting bara som en enda stor reaktion på Dan/Debs problem. Eller något extremt sätt för Nathan att distansera sig.
Jag förstår hur du menar. Jag tror att det var ett problem för mig också i början nu när jag tänker på det. Men tydligen så försvann det eftersom jag senare älskade Naley. Jag hoppas att det ordnar sig för dig också
Tob skrev:Det hoppas inte jag.
Bör också kanske tilläggas att säsong 2 nog - enligt de flesta - är den garanterat svagaste säsongen. Jag kommer ihåg att det var många saker som jag kände var en aning OOC, men det rättades till och S3-4 är båda jättestarka säsonger. Serien har varit i sin starkaste sträcka i drygt två säsonger känns det som.
Tob skrev:Det jag menade var att även om jag kommer att uppskatta Haley/Nathan längre fram så hoppas jag verkligen inte att jag tycker sånt här taffligt hanterande är ok.
Tob skrev:Ja. Det låter ju bra. Jag vill ha hjärteskärande drama. Med karaktärer som går rakt igenom tv rutan. Än så länge är det bara Peyton och kanske Karen.
Tob skrev: (spoiler 2.13) Vart har basketen tagit vägen. Även jag som inte är vidare sportintresserad saknar det, för just det var ju en grundstomme i serien, nu är den borta....inte undra på att S2 känns sämre än S1.
sp1keout skrev:Jag ryser, vad är det för känsla jag känner. Kärlek kanske?
Nu börjar jag oroa mig hur snabbt det går att se ikapp serien, för sen kommer det ju vara slut... på riktigt, och det är ju inte kul.
HeY skrev:sp1keout skrev:Jag ryser, vad är det för känsla jag känner. Kärlek kanske?
Nu börjar jag oroa mig hur snabbt det går att se ikapp serien, för sen kommer det ju vara slut... på riktigt, och det är ju inte kul.
Vådå slut på riktigt? Serien är ju inte nerlagd. Säsong 5 börjar i Januari.
sp1keout skrev:HeY skrev:sp1keout skrev:Jag ryser, vad är det för känsla jag känner. Kärlek kanske?
Vådå slut på riktigt? Serien är ju inte nerlagd. Säsong 5 börjar i Januari.
Ja, och efter säsong fem då?
Reunion skrev:Kommer väll en säsong 6. Jag är väll ungefär 90% säker på att serien kommer få en sjätte säsong tack vare strejken.
Tob skrev: (spoiler 2.17) Hela Haley är upprörande.
noike skrev:Touché. Touché...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare