sfinx skrev:Som vi alla känner till. Må hända jag var lite burdus?
Nej nej, jag kan hantera det, återhämtningen tar bara lite längre tid. Men, ärlligt talat, vem vill återhämta sig från den här typen av burdusering?
sfinx skrev:Som vi alla känner till. Må hända jag var lite burdus?
adolvsson skrev:sfinx skrev:Som vi alla känner till. Må hända jag var lite burdus?
Nej nej, jag kan hantera det, återhämtningen tar bara lite längre tid. Men, ärlligt talat, vem vill återhämta sig från den här typen av burdusering?
Matt skrev:Jag började se Californication igår. Såg 9 avsnitt.
Det var bra.
Mycket bröst. Det är bra.
gaspode skrev:ASH? Hugh Laurie?
ge mig!
sp1keout skrev:Såg sedan att Clifton var med i den där serien Thief, som jag tycker verkar jättebra... men ble den stallad efter 6 avsnitt? Någon som någonsin kollade på den?
Lillie skrev:Någon här som följde "Kevin Hill" ? Den gick för... jag kommer inte ihåg de kanske till och med var två år sen. Bara nåt som två säsonger skulle jag tro och sen så slutade den plötsligt, stackars mig. Jag höll ju på att falla för den precis då...
sp1keout skrev:Placebo - Running Up That Hill spelades. Samma som spelades i första scenen av the oc säsong 4. och det var också mkt bra. mums. puss.
HeY skrev:sp1keout skrev:Placebo - Running Up That Hill spelades. Samma som spelades i första scenen av the oc säsong 4. och det var också mkt bra. mums. puss.
![]()
adolvsson skrev:CSI 8x04
Den där scenen, just den, den där Grissom friar. Han friade. Till Sara. Hon sa ja. Jag gapade. Hade inte väntat mig det.
Och slutet såg potentiellt väldigt intressant ut, med sin antydan om start på arc.
S8 hittils har inte varit lika starkt som de två föregående, men härifrån känns det som den kan gå rätt snabbt uppåt.
sp1keout skrev:Hur har säsongen fortsatt tycker du!?
AKS skrev:Roliga gäster på Parkinson om en kvart: Billie Piper och James MacAvoy. Jennifer Lopez ska tydligen sjunga.
caffeineaddict skrev:Redan slut på Action. Sadness now.
AKS skrev:För oss Jane Austen-fans: BBC ska i vinter/vår visa Sense and Sensibility -- en miniserie i tre avsnitt! Igår då jag sett Persuasion (ITV) satt jag och tänkte på att BBC borde ta tag i JA-böckerna igen och göra en miniserie av Sense and Sensibility.Konstigt att få en färdig serie serverad precis då man önskat sig den.
Jag håller tummarna på att den håller lika hög kvalitet som pride and Prejudice även om den knappast kan bli lika bra överlag (S&S är inte en lika bra berättelse som P&P enligt mig).
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressr ... e_pw.shtml
EDIT: Eller har den redan visats? Den har fått röster på IMDb, men bara fem stycken. Konstigt...
EDIT2: Ah! Den visas just nu! Andra avsnittet idag. Giddy!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare