av sp1keout » ons dec 26, 2007 1:04
Sa inte att något var kopierat. Och jag påstår inte att personer av denna karaktär inte existerar i mänskligheten, tycker bara det är ironiskt hur lika de.
Brooke skulle väl lika väl kunna vara Valerie i 90210... om vi ändå talar likheter, men faktum kvarstår att:
Inte nog med att de har samma hårfärg...
Brookes bitchighet påminner ganska mycket om Summer, lika med deras go getting attityd. Sen anar jag att Brooke kommer bli snällare, och snällare, precis samma öde som Summer verkade gå i vid samma tidning.
Lukas, outcast och outrageous? Och när jag hörde "Oh, did Lukas just smile?", och liknande piks tänkte jag bara. De har också samma personlighet. Helt otroligt. Samt att han spöade upp killen för Marissas skull... oj förlåt, jag menar Peyton
Hur kan du ens påstå att det inte finns likheter? Och tänk första halvan, första säsongen. Inte vart du är i handlingen nu, jämfört med hur O.C, slutade.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.
Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.