Om ni haft en lika energilös dag som jag så kan ni behöva det här!
Gummie Bears
Team Jensen vs. Team Jared
The Sammy Song
Dean the Candyman
Dude
Fun with real audio
Supernatural faces
Och ja, det finns några matklipp där i

brat skrev:Och ja, det finns några matklipp där i
MissKittyFantastico skrev:Jättekul brat! Precis vad jag behövde idag.![]()
Här kommer en liten julbonus. Spoiler för 3.03.
Batman and Boy Blunder
brat skrev:Jag har inte sett tre scener från 308 på tv.com men om någon annan vill det så kan ni veta att de finns där.
Och om jag nu hade sett dem, vilket jag naturligtvis inte har, så skulle jag kunna berätta för er att det är åtminstone en scen att se tokmycket fram emot. (spoiler 308) Dean, Sammy och jultomten sjunger julsånger. O.M.G.
brat skrev:Jag har inte sett tre scener från 308 på tv.com men om någon annan vill det så kan ni veta att de finns där.
brat skrev:D
Helst rekommenderar jag att någon ser den SNABBT så at gt de kan kommentera innan jag lägger mig, för Glory är tråkig och principfast och vill inte leka med mig, hur my.cket jag än försöker.
chanda skrev:i väntan på den riktiga luckan
chanda skrev:Spoiler upp till 3x03
12 Day of Winchester Christmas
både för team Jensen och team Jared.
http://www.youtube.com/watch?v=0xpatmxI2Ew
brat skrev:Helst rekommenderar jag att någon ser den SNABBT så att de kan kommentera innan jag lägger mig, för Glory är tråkig och principfast och vill inte leka med mig, hur mycket jag än försöker.
brat skrev:Visst vet ni vad som väntar i den stora luckan imorgon, ett nytt avsnitt!
HeY skrev:Är det bara jag som har tänkt på hur dåligt gjorde "nu skär jag med kniv i armen" scenerna ofta är gjorda i SPN. Alltså blodet kommer runt om från där såret borde vara och det är inget sår. Det syns jättetydligt i scenen då think-positive-tanten skär i Deans arm. Aja, dagens i-lands problem
madskellig skrev:HeY skrev:Är det bara jag som har tänkt på hur dåligt gjorde "nu skär jag med kniv i armen" scenerna ofta är gjorda i SPN. Alltså blodet kommer runt om från där såret borde vara och det är inget sår. Det syns jättetydligt i scenen då think-positive-tanten skär i Deans arm. Aja, dagens i-lands problem
Jo, jag tänkte också på det! Konstigt att det är så dåligt, då man sedan hade dra-ut-nageln scenen som såg riktigt äkta ut.
Tomas skrev:madskellig skrev:HeY skrev:Är det bara jag som har tänkt på hur dåligt gjorde "nu skär jag med kniv i armen" scenerna ofta är gjorda i SPN. Alltså blodet kommer runt om från där såret borde vara och det är inget sår. Det syns jättetydligt i scenen då think-positive-tanten skär i Deans arm. Aja, dagens i-lands problem
Jo, jag tänkte också på det! Konstigt att det är så dåligt, då man sedan hade dra-ut-nageln scenen som såg riktigt äkta ut.
Tror att skålen de skulle samla upp blodet i gjorde scenen mycket svårare. I vanliga fall rinner det lite blod från ett rör på knivens baksida men nu var de tvungna att överdriva för att få blodet att rinna ner i skålen. Dessutom håller den skärande ljudeffekten på lite för länge vilket förstör då man på slutet ser att kniven inte lämnar något sår efter sig
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare