Peppe skrev:http://thepiratebay.org/tor/3924360/Crash_Commentary_(Cronenberg)
Oj! Tack!
Kommer den här passa att spela parallellt till R1-dvd? Eller laddar man ner nån annan?
noike skrev:Är inte det jobbigt att kombinera karagarga med taskig upload?Peppe skrev:137mb. Min uploadspeed är rutten så det kanske tar lite tid
Tack som fan.
adolvsson skrev:Transformers
Nu, det här är vad jag kallar underhållning - dum, exploderande (Bay måste ha legat i konstant orgasm filminspelningen igenom), rolig, fartfylld, robotfylld, underhållning.
herdware skrev:Jotack... som jag ser det så var det största problemet med den att transformersarna(vilket ord!) kändes "opersonliga". Kan nog inte riktigt förklara.
adolvsson skrev:herdware skrev:Jotack... som jag ser det så var det största problemet med den att transformersarna(vilket ord!) kändes "opersonliga". Kan nog inte riktigt förklara.
Jag förstår, och håller med, men å andra sidan hade inte människorkaraktärerna heller mycket personlighet att komma med. Det här är en film av ren yta, till och med en ynka vattenpöl har mer djup. Det hade definitivt varit ett mycket större problem, för mig, om inte det som fanns varit sjukt kul att uppleva.
AKS skrev:Det är ju en suverän dokumentär!
noike skrev:adolvsson däremot verkade uppskattande.
Alla närvarande verkar inte riktigt ha uppskattat Grizzly Man fullt ut -- the bastard, men vad kan man vänta sig av icke-forum-folk?
Rombat skrev:Eremit med sprit.
Ah, precis som i The Sims.noike skrev:Rombat skrev:Eremit med sprit.
Vad bra det hade varit om jag inte gått och blivit lite småkänslopjunkig, som det är nu behöver jag träffa folk ibland för att inte förlora förståndet.
noike skrev:Jag tyckte IE växte en hel del redan under andra omtitten.
Poäng, men jag är rätt avigt inställd till de flesta Rincewind numera -- han är för substanslös.Rombat skrev:Njae, Hogfather funkade utmärkt utan backstoryn från Mort och Soul Music.
Det är därför jag vill ha Interesting Times. Det är fan den enda boken där han är en riktig karaktär.noike skrev:Poäng, men jag är rätt avigt inställd till de flesta Rincewind numera -- han är för substanslös.Rombat skrev:Njae, Hogfather funkade utmärkt utan backstoryn från Mort och Soul Music.
Rombat skrev:Det är därför jag vill ha Interesting Times. Det är fan den enda boken där han är en riktig karaktär.noike skrev:Poäng, men jag är rätt avigt inställd till de flesta Rincewind numera -- han är för substanslös.Rombat skrev:Njae, Hogfather funkade utmärkt utan backstoryn från Mort och Soul Music.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare