A bear skrev:3.11![]()
![]()
A bear skrev:3.11![]()
![]()
A bear skrev:Visste de när de gjorde detta att det skulle bli en s4? Känns lite som en serieavslutning.
A bear skrev:S4
Sista scenen där med Donut som kör iväg med stereon på högsta volym... jag vill gärna tro att han fortsatte långt, långt bort från Baltimore. Men det är väl önsketänkande.
noike skrev:A bear skrev:S4
Sista scenen där med Donut som kör iväg med stereon på högsta volym... jag vill gärna tro att han fortsatte långt, långt bort från Baltimore. Men det är väl önsketänkande.
Det var ett tag sedan jag såg avsnitten nu, men Lester sa väl i en tidigare säsong om någon annan "He might talk about leavin, but he ain't gonna." Simon gör inte lätta saker och han tror definitivt inte på att ge tittarna vad de vill ha.
A bear skrev: (spoiler s4) Jo, det är så jag tänker också. (Och detsamma gäller väl tyvärr/förhoppningsvis Omar också.) Men... fan. Slutmontaget... fuck.
noike skrev:A bear skrev: (spoiler s4) Jo, det är så jag tänker också. (Och detsamma gäller väl tyvärr/förhoppningsvis Omar också.) Men... fan. Slutmontaget... fuck.
Stora delar av sista avsnittet krossade mitt hjärta när jag såg det. Sedan såg jag om det och då brast det ännu mer.
“It was like a frat house the other day, with all your newspaper pals around here,” Johnson told Simon. “What, you think somebody in Iowa’s gonna be watching and go, ‘Look, honey, it’s Bill Zorzi!’?” Warming to his riff, he added, “You ever try playing off these people who’ve never acted before? Somebody yells ‘Action,’ and they stand here like this”—he made a blank fish face.
RalfiParpa skrev:Wo-hoh! Jag hade helt missat att avsnittstitlarna och datumen för S5 finns upplagda på IMDB. Min katt kan visserligen redigera IMDB om han så vill så det kanske är falskt. Å andra sidan kanske det inte är det.
noike skrev:CLARK!
Så du har missat att jag sprungit runt ock utropat CLAAAAARK! i tid och otid?CheeseGuy skrev: (spoiler skådespelare säsong 5) Eh, jag insåg precis att Clark ska spela i säsong 5, trodde det bara handlade om regi innan. Fan vad coolt!
noike skrev:Så du har missat att jag sprungit runt ock utropat CLAAAAARK! i tid och otid?CheeseGuy skrev: (spoiler skådespelare säsong 5) Eh, jag insåg precis att Clark ska spela i säsong 5, trodde det bara handlade om regi innan. Fan vad coolt!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare