caffeineaddict skrev:Live.Free.or.Die.Hard.UNRATED.DVDRip.XviD-SAPHiRE !
"Yippee-ki-yay motherFUCKer!". Så som det var på den gamla goda tiden. Hoppas jag.
Joss skrev:Is it dorky? YOU’RE dorky! Dork.
Glorificus skrev:Vet inte om det här har länkats till någon annanstans redan, men...
Joss tipsar om 5 Great Strike MoviesJoss skrev:Is it dorky? YOU’RE dorky! Dork.
And you don’t know what contempt is until you’ve heard James Earl Jones use his James Earl Jones voice to spit out the word “scab”
gaspode skrev:Trailer för The Air I Breathe
Glorificus skrev:Jag kunde inte låta bli. Vill se filmen nu!
Men trailern avslöjade rätt mycket om hela handlingen, så det är kanske lika bra att filmen dröjer så man hinner glömma alla spoilers.
noike skrev:Och tack Alma för att hon insåg att vi faktiskt behövde se D.E.B.S. också.
caffeineaddict skrev:Det har setts mycket bra film under helgen. Harold and Maude är fortfarande ett fullkomligt jävla mästerverk och en av de finaste filmer jag vet. Men just nu kan jag bara tänka på HARD TICKET TO HAWAII! Herregud! Underhållning på den här skalan är fan svår att hitta. Jag riskerar bli Andy Sidaris största fan efter det här.
adolvsson skrev:Thumbsucker
Underbar, upplyftande och lagom annorlunda liten film med karaktärer som jag hade velat veta mer om än vad som platsade inom dom 90 minuter som erbjöds.
LauraP skrev:Ja! Visst är den fin!
adolvsson skrev:LauraP skrev:Ja! Visst är den fin!
DU är fin.
Och filmen, ja.
Sedan var det inte mycket mer, mer än att jag ser än mer fram emot The Go-Getter. Tummetott kommer rocka den båten hårt.
wyndham skrev:Nu fick jag lust att skriva om min älsklingsfilm The American Astronaut.
[...]
Numera är jag också stolt ägare av en DVD innehållande ett kommentatorspår inspelat framför en publik på en bar i brooklyn.
Hard Ticket to Hawaii innehåller även det näst bästa i filmhistorien:A bear skrev:Här är ormscenen. Det kan faktiskt vara det största ögonblicket i filmhistorien.
A bear skrev:Här är ormscenen. Det kan faktiskt vara det största ögonblicket i filmhistorien.
eriked skrev:Hard Ticket to Hawaii innehåller även det näst bästa i filmhistorien:A bear skrev:Här är ormscenen. Det kan faktiskt vara det största ögonblicket i filmhistorien.
http://youtube.com/watch?v=8vb9l4O3JRo
herdware skrev:eriked skrev:Hard Ticket to Hawaii innehåller även det näst bästa i filmhistorien:A bear skrev:Här är ormscenen. Det kan faktiskt vara det största ögonblicket i filmhistorien.
http://youtube.com/watch?v=8vb9l4O3JRo
Hihi, vet inte riktigt vad man ska säga... (nja, vi spränger väl dockan också)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare