HeY skrev:Please don't kill me!
noike skrev:
noike skrev:
AKS skrev:Åh, det avsnittet måste jag se!! Hoppas jag kan hitta det nånstans.
EDIT: Hittat och nere om nån minut. Ska bli kul att se. Har nog sett det avsnittet nån gång för för 10-15 år sen brukade jag se Inspector Morse.
sfinx skrev:Jag gillar Morse och Lewis
adolvsson skrev:sfinx skrev:Jag gillar Morse och Lewis
Jag fick för mig att kolla in första avsnittet av Lewis, hans egna serie som visades för... nåt år eller så? Det var trevligt. Ungefär precis vad man hade kunnat förvänta sig. Inget jag hade lust att fortsätta med, men gillar man den sortens sak känns det som en rekommendation värd att göra.
noike skrev:AKS:Jag blev lite orolig att du skulle ogilla den.
Den gick på Kanal5 runt 2000 på en konstig tid så det måste ha varit repriser. (Den gick precis lagom till att man skulle hinna se avsnittet till frukost för att sedan ta sig in till föreläsningen.)
AKS skrev:noike skrev:Den gick på Kanal5 runt 2000 på en konstig tid så det måste ha varit repriser. (Den gick precis lagom till att man skulle hinna se avsnittet till frukost för att sedan ta sig in till föreläsningen.)
Jag pluggade då så det är möjligt att jag haft det på i bakgrunden då - i alla fall förtexterna. Men jag kan inte ha sett ett enda avsnitt eftersom 2000 inte var så länge sen. Jag skulle definitivt ha kommit ihåg det.
lilith skrev:Vad kallades den på svenska?
sfinx skrev:Vissa dagar är Monk en riktig trevlig serie, som idag.
Edit: dessutom är veronicas marss pappa med nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare