America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Matt » tor okt 11, 2007 18:54

VAFAAAAAAAAAAN!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » tor okt 11, 2007 18:55

Eller hur? Jag sitter och desperat-refreshar BitMeTv, men inget än. BASTARDS!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor okt 11, 2007 18:57

Är det inte så jävla typiskt?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » tor okt 11, 2007 18:58

Ja. Förra veckan som de var så snabba... :(

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » tor okt 11, 2007 21:10

Verkar inte bli nåt idag... :( Lär komma då jag måste gå och lägga mig, antar jag.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » tor okt 11, 2007 21:16

Why is the world so cruel? :emo:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » tor okt 11, 2007 21:56

jag känner ångest och smärta i njurarna! I NEEEDZ ANTM!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » fre okt 12, 2007 16:51

Inget ANTM än?! Jahapp, det ska bli en sån säsong alltså... :emo:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » lör okt 13, 2007 8:51

Äntligen! Nu har avsnittet kommit till ett torrentställe i alla fall.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » lör okt 13, 2007 18:13

Åh tack för att du berättade det. Jag hittade det på mininova nu :D

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor okt 25, 2007 20:10

9.06:

Jag tycker att det är bra att Ebony inte tog emot fotot. Om hon mår dåligt av att höra såna kommentarer varför ska hon utsätta sig för det om hon går från att vara glad till deppig? Och det är ju faktiskt inte säkert att hon är en "quitter" som Tyra sa... Ebony kanske verkligen kom på att fotomodellyrket inte är vad hon vill med sitt liv.

Teaser nästa avsnitt:

Ser ut som Heather. Bara hon inte blir sjuk så att hon åker ut. Hon är fortfarande min solklara favorit medan min andra favorit, jämte Heather, från de första cirka fyra avsnitten nu börjat tråka ut mig. Lisa alltså.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor okt 25, 2007 20:18

Jag har inte sett avsnittet men läst om vem som åkte ut, eller snarare quit. Ska bli intressant att se, även om jag inte kommer sakna henne one bit.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » fre okt 26, 2007 7:46

906
Jag är nöjd med de som har åkt ut hittills, och det var ju bra att Ebony lämnade frivilligt. Hon kanske skulle ha gjort det tidigare, så hade Ambreal sluppit blivit "utröstad". Tyras kommentar var bitchig, herregud, vad vet Tyra om vilka orsaker Ebony hade till att lämna serien...

Favorit är Heather och Lisa fortfarande. Visst, Lisa visade inte framfötterna det här avsnittet men hon gör bra bilder och är otroligt vacker. Hoppas att hon tuffar till sig. Förra veckans bild var ju bra.

Makeovern på... vad heter hon nu då.. Blonda tjejen som var papperspåsar i det här avsnittet... ja den blev verkligen inte bra. Den där platinablonda färgen passar henne inte alls, hon ser trashig och smutsig ut i den. Vad tänkte dom på? Hoppas att hon får byta hårfärg snart. Jag stör mig på det.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor nov 01, 2007 17:36

ANTM 9.07: Verkar helt och hållet vara ett clip-avsnitt. Jag orkar inte se igenom hela dock. Men det verkar inte vara ett nytt-nytt avsnitt. :(

Ja, ja, det positiva är att jag får se ett nytt Doc Martin i stället vilket ju är trevligare.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor nov 01, 2007 17:57

Tack för varningen, då skippar jag det. Kanske ser delar om det dyker upp på Youtube.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » tor nov 01, 2007 18:57

jag hatar verkligen recapavsnitt!!!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » tor nov 01, 2007 19:50

Ja, det var en besvikelse att börja titta på det. Men, men... De får ut extra reklampengar på att betala extra för redigering inget annat. Jagförstår logiken även om jag önskar att det inte var så. Föredrar i så fall bravos approach: reunion-program innan finalen där alla deltagarna blir intervjuade tillsammans och man får se kortare klipp från säsongen, men detta kommenteras = det finns en poäng.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor nov 01, 2007 20:06

Ja, reunion-avsnitt är mycket trevligare, det är något du vill se. Och på tal om det, bara två veckor kvar till PR börjar igen!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor nov 01, 2007 21:19

Yay! Hade hunnit glömma det. PR är verkligen nåt att se fram emot.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » ons nov 14, 2007 10:08

spåiler 9x08
Är det inte rätt kontigt att det inte finns några normalsize modeller? de måste antingen vara supertunna eller plussize. Sjukt.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » ons nov 14, 2007 10:27

Matt skrev:spåiler 9x08
Är det inte rätt kontigt att det inte finns några normalsize modeller? de måste antingen vara supertunna eller plussize. Sjukt.

lite skumt är det ju. fast normalsize borde ju vara typ 10 cm kortare än alla de där... tycker jag iaf!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav HeY » tor nov 15, 2007 16:46

9x09 - 15 minuter in Åhh! Jag är så trött på allt jäkla skitprat om varandra hela tiden. Kan de inte bara hålla käft och tävla? Speciellt Bianca och Chantal - jag har inte hört ett ord som inte varit strunt prat ur deras munnar i hela tävlingen och det börjar reta upp mig ordentligt.

resten: Bra att Heather inte åkte ut, jag var lite orolig fram tills jag såg dommarnas reaktion på hennes foto - det var ju inte så dåligt.
Jag kommer inte att sakna Ambreal heller, så hennes utslagning gör inte så mkt.

Ang. promon: Ska Heather göra dåligt ifrån sig nästa vecka också? Varför måste alltid de jag gillar mest tappa mot slutet :(

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor nov 15, 2007 20:33

9.09: Ajdå, Heathers självförtroende har, precis som Lisas, fått sig en rejäl törn. Jag är rädd för att detta inte slutar så bra för min favorit. Hon är dock fortfarande bäst på foton.

Jenah är verkligen... inte vacker. Hon ser freakyish ut och inte på ett bra sätt.

Håller med om att Chantal och Bianca snackar en hel massa skit. Vilka tjejer!

Teaser nästa avsnitt: Trots foton tror jag att det kan vara kört för Heather nästa vecka. Hon kommer aldrig att klara en reklamfilm. Aldrig. 75% risk att hon åker och 99% risk att hon är i bottom 2. Sorgligt, men sant.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » tor nov 15, 2007 23:38

Heather har ju AS, jag tror nog hon hade klarat att få göra en reklamfilm om hon hade fått repeterat in den ordentligt, nu är jag inte riktigt säker på hur hennes syndrom yttrar sig men jag tycker det är lite knepigt att folk (särskilt då Juryn) trycker så mycket på hennes sociala sida och tycker det är helt ok. Inte för att de ska übersärbehandla henne men vissa saker hon gör / hon regarear på är mer förståeliga när man faktiskt har någon som helst insyn på vad Aspergers är för något. men tydligen är det inte så viktigt för Tyra har inte varit med om det själv...
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav HeY » fre nov 16, 2007 2:31

ey: Jag håller med. Tjejernas ständiga snack om "hur konstig Heather är" och hur dumt de tyckte hon betedde sig i duschen skulle man väl också kunna säga bevisar att de verkligen inte har respekt för hennes tillstånd?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » fre nov 16, 2007 12:02

Aspergers eller inte Aspbergers, dom skulle ha respekterat att hon ville ha sitt space i duschen ändå. Om man ser att nån menar allvar så får man backa. Nuff said. Det är hyfs. Man kan retas och jävlas kompisar emellan, det är roligt men om nån markerar att dom vill vara ifred så är det bara respektlöst att inte lyssna. Då är det ju alla dom andra som har problem med det sociala spelet istället. Grr.

Jag tycker också att det är jättetråkigt att det går sämre för Lisa och Heather, dom är ju mina favvisar. Faaaaan, jag hoppas att dom får till det ändå i den där reklamfilmen. Hoppas, hoppas!

Angående skitsnacket. Det finns alltid nån sån där i varje cycle och det är så tröttsamt. Producenterna kanske har fått för sig att vi vill ha skitsnackande tjejer men jag tycker mest att det är irriterande. Det är inte därför jag tittar. Bianca är värst, det har hon varit sen hon började, därför kan jag inte gilla henne även om hon har tagit bra bilder de senaste veckorna. Biiiiitch! Så fort nån annan gör bra ifrån sig så början hon prata om den tjejen som "ett hot" och snackar skit. Varje gång! Hallå eller, vadå genomskinlig. Nej, rösta ut Bianca.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor nov 22, 2007 18:34

9.10: Bianca kan ju aldrig ha en egentlig chans att vinna. Hon är ju helt klart en mobbare som gottar sig åt andras olycka: undras hur mycket smink det säljer? Saleisha är inte mycket bättre och självgod också. Hånskrattade då de nämnde "inner beauty" om henne.

Bra att Heather klarade sig. Hon hade garanterat åkt om hon inte tagit ett så bra (och annorlunda) foto jämfört med tidigare.

Teaser nästa avsnitt: Jenah var t.o.m. fulare i reklamen än på stillbilder. Hur någon kan tycka att hon ser bra ut övergår mitt förstånd. Därför glädjs jag åt att det tydligen inte kommer att gå så bra för henne nästa gång.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor nov 29, 2007 12:24

911

Har som vanligt redan läst vem som åker utan innan jag sett avsnittet, och nu känner jag inte alls för att se det. Heather åker ut. Insert ledsen smiley. Har knappt något intresse kvar för att titta på resten av säsongen nu.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor nov 29, 2007 12:54

910
Men fan. Lisa var ju en av mina två favoriter. Det fanns andra som skulle ha åkt ut före henne. Dåligt.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » tor nov 29, 2007 17:08

9.11

Fan, vilken bullshit! Heather gjorde inte bra ifrån sig, men ful-Jenah var ju ännu värre. Hon ser ju inte ens bra ut på varken foto eller i verkligheten med de där stirrande ögonen.

Wow. Vad icke-intressant resten av säsongen är. Ingen av av de små bitcherna som är kvar förtjänar att vinna.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film