av Tinwiel » fre nov 16, 2007 12:02
Aspergers eller inte Aspbergers, dom skulle ha respekterat att hon ville ha sitt space i duschen ändå. Om man ser att nån menar allvar så får man backa. Nuff said. Det är hyfs. Man kan retas och jävlas kompisar emellan, det är roligt men om nån markerar att dom vill vara ifred så är det bara respektlöst att inte lyssna. Då är det ju alla dom andra som har problem med det sociala spelet istället. Grr.
Jag tycker också att det är jättetråkigt att det går sämre för Lisa och Heather, dom är ju mina favvisar. Faaaaan, jag hoppas att dom får till det ändå i den där reklamfilmen. Hoppas, hoppas!
Angående skitsnacket. Det finns alltid nån sån där i varje cycle och det är så tröttsamt. Producenterna kanske har fått för sig att vi vill ha skitsnackande tjejer men jag tycker mest att det är irriterande. Det är inte därför jag tittar. Bianca är värst, det har hon varit sen hon började, därför kan jag inte gilla henne även om hon har tagit bra bilder de senaste veckorna. Biiiiitch! Så fort nån annan gör bra ifrån sig så början hon prata om den tjejen som "ett hot" och snackar skit. Varje gång! Hallå eller, vadå genomskinlig. Nej, rösta ut Bianca.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human