AKS skrev:Wedding Singer...
Deep Impact! Morgan Freeman!lilith skrev:Är det nån som sett Sunshine? Är den bra? Underhållande?
http://www.imdb.com/title/tt0448134/
Jag är sugen på att se nåt världskatastrof-apokalyptiskt. Gärna med massa woow-specialeffekter samtidigt som det inte gör nåt om det finns fina ögonblick av oavsiktliga skratt. Typ Day After Tomorrow (aarrgh jagad av permafrosten!).
AKS skrev:lilith: Jag har skrivit om den här (väldigt kort):
viewtopic.php?p=365728&highlight=sunshine#365728
Ja, ja och ja. Den ligger dock på en helt annan nivå än Day After Tomorrow (som sagt: den är bra, och riktigt bra till och med tycker jag), om det är något i den stilen du är ute efter.lilith skrev:Är det nån som sett Sunshine? Är den bra? Underhållande?
AKS skrev:The Illusionist
Ganska lustigt att denna och The Prestige kom ut ungefär samtidigt. Båda är bra filmer med en härlig ton och känsla, men jag föredrar The Prestige.
lilith skrev:Typ Day After Tomorrow (aarrgh jagad av permafrosten!).
noike skrev:lilith skrev:Typ Day After Tomorrow (aarrgh jagad av permafrosten!).
Den saknade en galen vetenskapsman som kontrollerade the Ice Beam of Death tyckte jag.
JA!noike skrev:En galen Greenpeace-aktivist då?
AKS skrev:The Illusionist
Ganska lustigt att denna och The Prestige kom ut ungefär samtidigt. Båda är bra filmer med en härlig ton och känsla, men jag föredrar The Prestige.
caffeineaddict skrev:Dock fick filmen mig att vilja flytta till Frankrike...
AKS skrev:James McAvoy FTW! Jag och min mor var och såg Becoming Jane på bio igår och Jamesan regerar i filmen. Föga förvånande iom att han är mer än en halvbra skådespelare. Anne Hathaway var också bra förresten. Och filmen var bra om man gillar såna filmer.
Dags att se Stolthet och fördom (serien) snart. Precis som Aliens så brukar jag se den serien en gång per år.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare