A bear skrev:3.09 Och stackars stackars Conrad som måste stå ut med den allt mer irriterande Silas. Vad hände med Nancys idé om att Silas aldrig någonsin skulle bli en droglangare? Nu ska han alltså i stället bli en BRA droglangare? Vilket känns ganska osannolikt. Dumpa Silas och adoptera Sanjay i stället, Nancy.
Men vi vet fortfarande inte va katten Nancy vill med Peters ex... besynnerlig storyline.
sp1keout skrev:Hur många avsnitt ska denna säsong bli?
HeY skrev:sp1keout skrev:Hur många avsnitt ska denna säsong bli?
15 har jag för mig.
noike skrev:Jag håller med men jag måste inte gilla huvudpersonen så länge det är intressant. Och vad konsekvenserna av hennes agerande kommer att vara är onekligen intressant.
caffeineaddict skrev:Bra poäng, Björn. Jag undrar om jag inte håller med dig mer än vad jag vill erkänna för mig själv.
sp1keout skrev:Undra vad ni menar
HeY skrev:Men om Nancy inte skulle in igen så skulle vi inte ha någon serie.
A bear skrev:Absolut, men... jag har alltid haft sån jävla sympati för Nancy när hon sprungit runt i 2 1/2 säsong och bara försökt hålla huvudet över vattnet. Och så fort hon kommer upp på det torra blir hon en rätt otrevlig typ, bara sådär?
A bear skrev:men jag hoppas det är på väg nånstans.
Illyria skrev:Tvärtom, speciellt jämfört med tidigare säsonger som varit väldigt starka, engagernade och sammanhängande. Det här känns mest rörigt och inte alls engagerande, dvs motsatsen till hur en stark säsong av Weeds kan se ut.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare