noike skrev:Jag har lite svårt att arbeta upp någon skillnad i entusiasmen. Han är trots allt bara en inhyrd regissör i en serie han inte kan påverka. Visst, de kanske skriver lite personligare och närmare hans stil än vanligt, men i slutändan är det ett Office-avsnitt och på tv betyder regissörer oerhört lite om de inte skrivit avsnittet.
AKS skrev:Svensk låt nummer två i denna serie.![]()
1. Dunder Mifflin Infinity
2. Launch Party
3. Fun Run
Illyria skrev:Tyckte inte det blev uttdraget och fokuset på mer drama och karaktärer har jag inget emot när det görs bra på det här sättet.
"The Office," which airs opposite "CSI" and "Grey's," added the highest percentage of viewers. The NBC comedy saw its viewership rise 10.9 percent from the same-day figures to the weekly numbers, finishing at 10.84 million viewers.
Tinwiel skrev:404
Mycket drama, inte så mycket roligt kanske men det gör inget. Vi vet att vi kan få roligt ibland, men jag älskar att vi kan få sånt här drama också.
Rombat skrev:Lätt ett av mina favoritavsnitt någonsin. Så mycket blandade känslor hela tiden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuckit, jag är officiellt mer för TOUS än TOUK.
Illyria skrev:Håller inte alls med om att det påminde om Initiation. Inte det minsta faktiskt.
Rombat skrev:Lätt ett av mina favoritavsnitt någonsin. Så mycket blandade känslor hela tiden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuckit, jag är officiellt mer för TOUS än TOUK.
AKS skrev:Illyria skrev:Håller inte alls med om att det påminde om Initiation. Inte det minsta faktiskt.
Läs om mitt inlägg.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare