America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » tor sep 20, 2007 22:57

Åh nej... this is baaad. Jag måste plugga men gud vad jag vill se avsnittet nu..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » fre sep 21, 2007 0:21

9x01
Verkar vara bli en bra cycle, skönt att det är tillbaka.
Jag tror inte att jag har någon favorit ännu. Håller iaf inte med alla om att hon Ebony var en bitch, jag tyckte synd om henne. Sen fick vi väl kanske inte se allt, men om de syftade på hennes ätstörningskommentar (för det var väl hon som lade den?) så tycker jag de tar åt sig för mycket.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor sep 27, 2007 6:51

ANTM 9.02 finns redan ute. Kul och ovanligt.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » tor sep 27, 2007 22:13

9.02: Ytterligare ett avsnitt saom jag tycker är riktigt bra.

Heather är fortfarande min favorit. Stunning! Lisa började jag tänka på i förra avsnittet, men jag tycker inte hon är så vacker på rörliga bilder, s.a.s.. Däremot var förra veckans foton bra och denna veckans foton... Det "vackra" fotot var sanslöst vackert enligt mig.

Så: Heather och Lisa är för tillfället mina nya favoriter.

Och Mila åkte ut precis som hennes fugly ass förtjänade.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » tor sep 27, 2007 23:14

9x02
Jag håller med dig helt AKS; Heather och Lisa är även mina favoriter. De andra tjejerna var bara barnsliga när de pratade strunt om Heather hela tiden, de ser hur vacker hon är och känner sig hotade tror jag.

Jag gillar även Victoria, men jag behöver lite mer personlighet från henne innan jag kan bestäma mig för om hon även är en favorit. Hon är väldigt vacker i vilket fall.

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » fre sep 28, 2007 7:03

(spoiler 9.02) Victoria vet jag inte vem det är... Ah, hittade henne på the CW. Jag tycker hon har jättevackra ögon, men har lite svårt för hennes ansiktsform. Hon verkar trevlig dock.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre sep 28, 2007 7:05

9x02
Chantal är helt fantastisk.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » fre sep 28, 2007 12:35

Matt skrev:9x02

alltså jag kan verkligen inte med henne, tycker hon har jättefult ansikte. det är nog näsan och hennes konstiga mun
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » fre sep 28, 2007 20:10

ey skrev:
Matt skrev:9x02

alltså jag kan verkligen inte med henne, tycker hon har jättefult ansikte. det är nog näsan och hennes konstiga mun

Jag tycker att Chantal är vacker jag. Hoppas att hon gör bra ifrån sig. Heather är jättevacker också, hoppas att dom slutar snacka skit om henne snart, det är så tröttsamt. Har dom glömt bort att dom är med i tv? Lisa gillar jag jättemycket och sen har jag för mig att det var nån till, men vem det var har jag glömt. Det finns några som är för tråkiga (till utseeendet alltså) för att vara med. Men jag kommer inte ihåg vad dom heter heller. Det är så många tjejer i början och dom skriker hela tiden. Suck...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » sön okt 07, 2007 15:09

903
Att Kimberly åkte gjort inget för mig, hon var tråkig. Jag förstår inte riktigt vad Tyra ser i Bianca, kanske dom vill ha kvar en bitch i programmet ett tag till eller nåt sånt..

Tjejen som är nörd är väldigt söt men vi hon säger varje gång att hon är nörd bla bla, det börjar bli tröttsamt. Vill hon ens vara där?

Nästa vecka: makeover. Yay!

Edit: Jag har ändrat namnet på den som åkte ut för jag blandade ihop dom... nu är det rätt. :)
Senast redigerad av Tinwiel mån okt 08, 2007 22:42, redigerad totalt 1 gång.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » sön okt 07, 2007 20:08

Tinwiel skrev:903
Att Victoria åkte gjort inget för mig, hon var tråkig. Jag förstår inte riktigt vad Tyra ser i Bianca, kanske dom vill ha kvar en bitch i programmet ett tag till eller nåt sånt..

Tjejen som är nörd är väldigt söt men vi hon säger varje gång att hon är nörd bla bla, det börjar bli tröttsamt. Vill hon ens vara där?

Du blandar ihop tjejerna, Victoria åkte inte, det är Victoria som säger att hon är nörd hela tiden. Kimberly heter hon som åkte ;)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » sön okt 07, 2007 20:09

HeY skrev:
Att Victoria åkte gjort inget för mig, hon var tråkig. Jag förstår inte riktigt vad Tyra ser i Bianca, kanske dom vill ha kvar en bitch i programmet ett tag till eller nåt sånt..

Du blandar ihop tjejerna, Victoria åkte inte, det är Victoria som säger att hon är nörd hela tiden. Kimberly heter hon som åkte ;)

Haha, ok. Så var det säkert. Dom är så många i början, jag orkar inte hålla reda på alla namn, utan dom får bara smeknamn. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » sön okt 07, 2007 21:18

Jag läste inläggen ovan och trodde först jag missat se veckans avsnitt, för Victoria är ju kvar. ;)

Hoppas verkligen det är makeovers nästa vecka.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » sön okt 07, 2007 21:31

Illyria skrev:Hoppas verkligen det är makeovers nästa vecka.

(spoiler 9x04) T'is!

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Illyria » sön okt 07, 2007 21:34

Äntligen. Jag tycker den här omgången har varit rätt tråkig hittills. Jag gillar Heather.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » sön okt 07, 2007 21:35

Jag tycker att denna omgång hittills har varit bättre än i alla fall de två senaste. Den säsongen där Carridee vann kan ha varit den sämsta hittills, men de senaste två-tre cyklerna har inte varit mycket att hurra för egentligen. Denna gillar jag dock hittills.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » sön okt 07, 2007 22:42

AKS skrev:Jag tycker att denna omgång hittills har varit bättre än i alla fall de två senaste. Den säsongen där Carridee vann kan ha varit den sämsta hittills, men de senaste två-tre cyklerna har inte varit mycket att hurra för egentligen. Denna gillar jag dock hittills.

Caridee har varit den snyggaste vinnaren någonsin!

Men visst jag förstår din kritik.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » sön okt 07, 2007 22:48

AKS skrev:Jag tycker att denna omgång hittills har varit bättre än i alla fall de två senaste. Den säsongen där Carridee vann kan ha varit den sämsta hittills, men de senaste två-tre cyklerna har inte varit mycket att hurra för egentligen. Denna gillar jag dock hittills.

Håller med. Senaste säsongen som var riktigt bra var den med Danielle.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav LWes » mån okt 08, 2007 22:31

Att Victoria åkte gjort inget för mig

Det ovan gick jag in, markerade och läste innan jag sett avnsittet (förvirrad, visste inte vilken tråd jag var i), och det är ju alltid tråkigt att bli spoilad i reality-shows om vem som åker ut. Jag tyckte att det var lite tråkigt att se avsnittet när jag visste vem som skulle åka ut, så ni kan tro att jag blev förvånad när Victoria inte alls gjorde det!
Det var bra för hon är min favorit, för hon verkar schyst och är nördig.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tinwiel » mån okt 08, 2007 22:42

Förlåt.. :oops: Jag har ändrat till rätt namn nu.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav LWes » mån okt 08, 2007 23:27

Tinwiel skrev:Förlåt.. :oops: Jag har ändrat till rätt namn nu.

Det var ju bra att det var fel namn när jag läste det! :)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tinwiel » mån okt 08, 2007 23:48

Haha, så bra då. It's all good. :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav adolvsson » tis okt 09, 2007 0:27

LWes skrev:Det var bra för hon är min favorit, för hon verkar schyst och är nördig.

Hot nerd chicks FTW!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » tis okt 09, 2007 0:36

Jag tyckte annars om tanken att hitta på egna namn för att du inte kom ihåg rätt, men samtidigt bara använd namn som finns i säsongen. Det verkade mer spännande så.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » tis okt 09, 2007 0:44

noike skrev:

Jag tyckte annars om tanken att hitta på egna namn för att du inte kom ihåg rätt, men samtidigt bara använd namn som finns i säsongen. Det verkade mer spännande så.

Det kan ju blir kul ju. Så kan resten av trådbesökarna få gissa. Gissar dom rätt får dom en virtuell kram.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav adolvsson » tis okt 09, 2007 0:52

Tinwiel skrev:Gissar dom rätt får dom en virtuell kram.

Äsch, det säger du bara för att du vill lura hit oss realityvägrande* rackare.

*Både TV-varianten och verkliga verkligheten, alltså.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Tinwiel » tis okt 09, 2007 0:57

Såklart jag gör! join usssss.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » tor okt 11, 2007 10:01

I väntan på att veckans avsnitt ska dyka upp kan den nyfikne titta på makeover-resultaten länk

Det kan säkert stå i kommentarerna längre ned på sidan vem som åkte ut, men själva bilderna överst avslöjar inte det.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » tor okt 11, 2007 10:39

mah, must not! var är nya avsnittet, i needs it!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » tor okt 11, 2007 15:56

Jag vill också ha avsnittet nu!! Vill bli överraskad av avsnittet så följer inte Illyrias länk. Med tanke på deras blonderingscrazer tidigare säsonger lär Heather vara platinablond nu. :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film