Matt skrev:9x02
Chantal är helt fantastisk.
ey skrev:Matt skrev:9x02
Chantal är helt fantastisk.
alltså jag kan verkligen inte med henne, tycker hon har jättefult ansikte. det är nog näsan och hennes konstiga mun
Tinwiel skrev:903
Att Victoria åkte gjort inget för mig, hon var tråkig. Jag förstår inte riktigt vad Tyra ser i Bianca, kanske dom vill ha kvar en bitch i programmet ett tag till eller nåt sånt..
Tjejen som är nörd är väldigt söt men vi hon säger varje gång att hon är nörd bla bla, det börjar bli tröttsamt. Vill hon ens vara där?
Nästa vecka: makeover. Yay!
HeY skrev:Tinwiel skrev:903
Att Victoria åkte gjort inget för mig, hon var tråkig. Jag förstår inte riktigt vad Tyra ser i Bianca, kanske dom vill ha kvar en bitch i programmet ett tag till eller nåt sånt..
Tjejen som är nörd är väldigt söt men vi hon säger varje gång att hon är nörd bla bla, det börjar bli tröttsamt. Vill hon ens vara där?
Nästa vecka: makeover. Yay!
Du blandar ihop tjejerna, Victoria åkte inte, det är Victoria som säger att hon är nörd hela tiden. Kimberly heter hon som åkte
Illyria skrev:Hoppas verkligen det är makeovers nästa vecka.
AKS skrev:Jag tycker att denna omgång hittills har varit bättre än i alla fall de två senaste. Den säsongen där Carridee vann kan ha varit den sämsta hittills, men de senaste två-tre cyklerna har inte varit mycket att hurra för egentligen. Denna gillar jag dock hittills.
AKS skrev:Jag tycker att denna omgång hittills har varit bättre än i alla fall de två senaste. Den säsongen där Carridee vann kan ha varit den sämsta hittills, men de senaste två-tre cyklerna har inte varit mycket att hurra för egentligen. Denna gillar jag dock hittills.
Tinwiel skrev:903
Att Victoria åkte gjort inget för mig
LWes skrev:Det var bra för hon är min favorit, för hon verkar schyst och är nördig.
Tinwiel skrev:Förlåt..Jag har ändrat till rätt namn nu.
noike skrev:Tinwiel skrev:Förlåt..Jag har ändrat till rätt namn nu.
Jag tyckte annars om tanken att hitta på egna namn för att du inte kom ihåg rätt, men samtidigt bara använd namn som finns i säsongen. Det verkade mer spännande så.
Tinwiel skrev:Gissar dom rätt får dom en virtuell kram.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare