adolvsson skrev:gaspode skrev:Jag älskade Prästen
Prästen! Han är så bra. Skriker, är aggresiv och taskig mot små barn.
jag spoilermarkerade det där, men ja.
Det var kärlek redan när han sa "I hate you." i kyrkan

gaspode skrev:jag spoilermarkerade det där, men ja.
AKS skrev:Nu måste jag se Moonlight 1.02 också. Om än bara för slutet. Piloten klarade jag mig ju inte igenom ens så jag kan tänka mig att jag måste hoppa till slutet.
Illyria skrev:Jag avskydde Reaper-piloten, då rekommenderar jag hellre Gossip Girl, som det finns tre avsnitt av. Akta er för Moonlight bara.
Glorificus skrev:Chris Kane i en ny serie! Yay! Timothy Hutton (Kidnapped) har huvudrollen, enligt zap2it.
HeY skrev:Illyria skrev:Jag avskydde Reaper-piloten, då rekommenderar jag hellre Gossip Girl, som det finns tre avsnitt av. Akta er för Moonlight bara.
Gossip Girl rekomenderar jag mycket! Jättetrevlig serien tycker jag att det är. Jag gillar iofs Reaper också, men GG rekomenderar jag mer. Känns lite underligt att kalla Gossip Girl för GG - GG har ju alltid varit Gilmore Girls
HippieSpellan skrev:Kanske vi kan säga GoG eller något istället... vi kan ju inte börja använda samma saker som gilmore!
HippieSpellan skrev:Kanske vi kan säga GoG eller något istället... vi kan ju inte börja använda samma saker som gilmore!
Illyria skrev:Gossip Girl is the new GG.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare