Istället så kan jag berätta om...Insomnia..den senaste filmen jag såg. Från 1997. Den var bra. En av dom bättre svensktalande filmerna jag sett. Men det var mest norska

Eatthemeat skrev:Vivian Leigh är snyggast i världen.
Rombat skrev:Visst känns det som om någon sagt: Fan, vi kan göra snygga sand- och rökeffekter numera. Ska vi inte överanvända dem tills publiken spyr?
RalfiParpa skrev:Ja. Den där scenen i Spider-Man 3 när Sandman, eh, uppstår är ju ren CGI-onani. Av den irriterande sorten.
caffeineaddict skrev:Spinal Tap, 2 Disc-utgåva, för under 50 spänn. Om nån inte har den redan så får det inte missas!
A bear skrev:Planet Terror.
[...]
Hade jag sett detta på bio hade det varit en solid 4/5; nu blir det en svag sån, eftersom jag nog ändå tycker Death Proof är lite bättre.
brat skrev:"I had the bitch in my basement!"
caffeineaddict skrev:Jag skulle vilja skriva något om Catch-22 som jag äntligen precis såg för första gången.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Jag skulle vilja skriva något om Catch-22 som jag äntligen precis såg för första gången.
What took you so long?
caffeineaddict skrev:Saker i livet. Men jag är ju här nu. Hur går det med listan på filmer som JAG gav DIG?
herdware skrev:Storm
Någon som sett? Isf något att ha? Hade aldrig hört talas om den innan idag då jag såg den i tv-tablån.
herdware skrev:Storm
noike skrev:Finns fula treor också. Vill bara informera om det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare