Tinwiel skrev:Det var kul.Fast det där var långt ifrån de bästa scenerna. Några av de bästa scenerna hade dom tagit med men det var flera scener som var sådär också. Jag ifrågasätter urvalet litegrann kan man säga!
gaspode skrev:Tinwiel skrev:Det var kul.Fast det där var långt ifrån de bästa scenerna. Några av de bästa scenerna hade dom tagit med men det var flera scener som var sådär också. Jag ifrågasätter urvalet litegrann kan man säga!
Jag vill se en "Hannas Best of"!
AKS skrev:Ja, jag håller med. De första kommentarspåren var, trots att de är bra, en besvikelse. Men kommentarspåren på sista discen har alla varit jätteroliga att lyssna på. Det beror nog på kombinationen av människor. Öerlag tycker jag nog att S2 var den bättre boxen och även den bättre säsongen rent avsnittsmässigt.
Hoppas Steve Carell har tid att vara med då det är dags att göra kommentarspår till S4. Jag vill minnas att jag tyckte det var kul att han var med då jag lyssnade på S1-kommentarerna.
A one-hour edition of NBC’s The Office finished third in the 9 p.m. hour, with 9.67 million viewers and a series-high 5.1/12 among adults 18-49. Comparably, that built by a hefty 31 percent in adults 18-49 from the second half of lead-in My Name is Earl (3.9/11), with growth 19 percent in the demo from its year-ago season opener (4.3/11 on Sept. 21, 2006).
Tinwiel skrev:Jag ska se nu också, eller så efter Idol. Oj, vad man har väntat på det här, jag vågar inte ha förväntningar.
Illyria skrev:TOUS klarar sig bra mot Grey's och CSI:
gaspode skrev:Varför kollar jag inte alltid på gamla Office-avsnitt?
Tinwiel skrev:401
Dwight och Angelas gräl var bra också, undra vad som ska bli av detta?
noike skrev:Tinwiel skrev:401
Dwight och Angelas gräl var bra också, undra vad som ska bli av detta?
Jag hoppas Dwight får riktigt ont i varje fall.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare