AKS skrev:S2 har förstört all entusiasm för PB. Fortfarande okej serie, men ikväll lär jag se minst ett par TOUS-avsnitt (för tredje gången!!) innan jag ger mig på ett sprillans nytt PB. *skakar på huvudet*
LWes skrev:Äsh, ni är bara förvirrade för att ni inte har på så länge upptäckt vad som egentligen menas med det som ska visas i en sådan serien om flera olika intressen och tematik som avgörs mellan både det gundläggande och avancerande skildringar, som å andra sidan i sig inte är så klargörande i sin verksamhet om hur det egentligen är meningen att ni ska ta till er utav alla dessa olika saker, som hela tiden förändras i.o.m. ens tankar som enligt min åsikt styr mer än vad man kan tro hur man själv uppfattar allting, men det är ju bara innom vissa fall, jag vet inte egentligen hur det är ni tänker angående det?
Jag tyckte att 3x01 var skitbra. Det är SÅ BRA! Jag ville se 20 avsnitt till efter att det tog slut. Nu längtar jag bara tills nästa avsnitt.
LWes skrev:Jag tyckte att 3x01 var skitbra. Det är SÅ BRA! Jag ville se 20 avsnitt till efter att det tog slut. Nu längtar jag bara tills nästa avsnitt.
sp1keout skrev:301
Malone
HeY skrev:sp1keout skrev:301
Malone
It's Mahone!
caffeineaddict skrev:Girls, girls, you're both pretty.
HeY skrev:3x02
Detta gillade jag skarpt! Mycket bättre än förra veckan IMO! SUGOI - som Glory brukar säga om PB
HeY skrev:Jag undrar vad det är med fågelboken, och hur i all världen ska Michael kunna ta dem ut därifrån? "I have no idea". Well, duh
AKS skrev:Har fortfarande ingen lust att börja se PB. Känner på mig att detta blir det nya VM för mig. Fast med VM var ju besvikelsen mycket större eftersom jag älskade den serien mycket mer under dess första säsong än vad jag älskade PB.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare