herdware skrev:Gudinnor kan väl inte ha mediokra hjärnor? So there!
Rombat skrev:Låten Two Pints Of Lager (And A Packet Of Crisps) är rätt kass den med. Splodgenessabounds, som gör den, är inte direkt ett särskilt bra band.
HeY skrev:Okej, Coupling 1x01 då:
Riktigt roligt och charmigt. Alla karaktärena var roliga och dialogen var riktigt bra. Jag tror att jag kan komma till och tycka om denna serien väldigt mycket. Ser fram emot nästa avsnitt men nu ska jag gå och lägga mig!
The Ankh skrev:HeY skrev:Okej, Coupling 1x01
UK?
noike skrev:The Ankh skrev:HeY skrev:Okej, Coupling 1x01
UK?
Trots Colin Ferguson så vill jag å det bestämdaste hävda att Coupling US inte finns.
LWes skrev:Jag har sett 5 avsnitt av American Gothic nu och det är en väldigt intressant serie. Stämmningen och stilen är väldigt som en blandning av Carnivale, Twin Peaks och Eerie Indiana.
Jag gillar det väldigt mycket, det är speciellt. Jag har försökt hitta en serie som är så mycket som Twin Peaks som möjligt, och den här är nog så nära jag kommit.
Det är synd att det bara är en säsong (känns som ett tema för sånna här serier). Point Pleasant är också en serie som den känns som en del, men den serien var inte så bra.
noike skrev:Jag tycker det är lite skrämmande att jag håller med de som äger hela Vänner på dvd i Couplingfrågan.
HeY skrev:noike skrev:Jag tycker det är lite skrämmande att jag håller med de som äger hela Vänner på dvd i Couplingfrågan.
Vad säger de då?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare