LWes skrev:Jag såg första avsnittet av Back To You idag, jag hade egentligen inte tänkt se det för det verkade så tråkigt, men det var okej.
Over at the CW was the season-premiere of its crown jewel, America’s Next Top Model, at a healthy 5.15 million viewers (#4) and a 2.5/ 8 among adults 18-49 (#3t) from 8-9 p.m. One year earlier (the CW’s first official night), was the two-hour season opener of Top Model at a very similar 5.26 million viewers and a 2.6/ 7 in the demo. But disappointing for the CW was the premiere of lead-out Gossip Girl (a Mr. TV pick) at a last-place 3.65 million viewers and a 1.7/ 4 among adults 18-49 from 9-10 p.m. Comparably, that put retention for Gossip Girl out of Top Model at just 71 percent in total viewers and 68 percent among adults 18-49.
Illyria skrev:Gossip Girl hade inte överdrivet positiva siffror, men CW har ju inget annat på gång så den lär inte läggas ned.
Illyria skrev:Det var på UPN, nu är det CW och förra året följde OTH efter ANTM. Det är CW som är intressant och om de öht ska klara sig som bolag. Och det var nog väldigt skiftande siffror för OTH, allt från 2 till 4 miljoner.
AKS skrev:Ah, i min besvikelse över S2 och S3 tycks jag ha förträngt allt som har med VM att göra.
HeY skrev:Men iaf, är det något att ha?
adolvsson skrev:JOOO!!
sp1keout skrev:adolvsson skrev:JOOO!!
Säg någon brittisk komedi som inte är ett stort JOOO!!
AKS skrev:Keeping Up Appearances?
noike skrev:AKS skrev:Keeping Up Appearances?
You stole my thunder.
herdware skrev:sp1keout skrev:adolvsson skrev:JOOO!!
Säg någon brittisk komedi som inte är ett stort JOOO!!
Two Pints Of Lager (And A Packet Of Crisps) Har iofs bara sett två avsnitt, men det räckte.
Namnet fick mig att prova denna serie (en gammal punklåt).
AKS skrev:Great minds think alike! And steal each other's thunder. Because they think alike.
HeY skrev:herdware skrev:Two Pints Of Lager (And A Packet Of Crisps) Har iofs bara sett två avsnitt, men det räckte.
Namnet fick mig att prova denna serie (en gammal punklåt).
Hehe, klasskompisen jag nämnde älskar den serien ännu mer än Coupling
noike skrev:Det borde gå att argumentera för att stora hjärnor inte ens skulle kunna sänka sig så lågt som att tänka på Keeping Up Appearances, men det tänker jag inte göra. Great minds!
AKS skrev:Iofs funkar uttrycket med "mediocre minds think alike" också. Men jag vill ju gärna tro att det är storhet på gång då mina kugghjul börjar röra på sig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare