America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Matt » mån jul 09, 2007 22:58

Båda är bra.
Canadas är nog snäppet bättre. Jay Manuel är värd i säsong två.
Australiens är lite läskigt för de har 16 åriga tjejer med som är jättesöta :oops:
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » lör jul 21, 2007 0:31

Massor mer ANTM:

Ausiello Report skrev:9:17 am: Scoop! Ostroff announces that the CW has renewed America's Next Top Model through the 2009-10 season.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » lör jul 21, 2007 0:33

Jag kan gärna ha mer. :) Men sluta ta in korta tjejer som ni bara klagar på och "tjocka" tjejer som ni sen klagar på...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör jul 21, 2007 1:01

Yay! Nu var det flera säsonger sen nån jag gillade vann. Danielle tror jag. Det är allltid kul med ny säsong dock, jag är hoppfull.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » ons aug 08, 2007 20:38

Det står på CWs hemsida att Cycle 9 har premiär den 19e september. Yay!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » ons aug 08, 2007 21:02

Yay indeed!

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » lör aug 18, 2007 13:39

Tinwiel skrev:Det står på CWs hemsida att Cycle 9 har premiär den 19e september. Yay!

Finns också en liten promo. Säger inte så mycket om tjejerna då man bara får se små glimtar på dem, men Tyra verkar ha gått ner lite i vikt iaf, ifall det intresserar någon :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » lör aug 18, 2007 14:47

HeY skrev:
Tinwiel skrev:Det står på CWs hemsida att Cycle 9 har premiär den 19e september. Yay!

Finns också en liten promo. Säger inte så mycket om tjejerna då man bara får se små glimtar på dem, men Tyra verkar ha gått ner lite i vikt iaf, ifall det intresserar någon :rolleyes:

Jag hittar inte promon, har du nån länk?
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » lör aug 18, 2007 15:13

Tinwiel skrev:Jag hittar inte promon, har du nån länk?

http://www.cwtv.com/video

Överst där inne var den.

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » fre aug 24, 2007 9:48

här är bilder på de nya finalisterna (lite spoilervarning är det såklart!):

http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/14881013.html#cutid1
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav LauraP » fre aug 24, 2007 10:09

vissa av dem har "kjolar" på sig. Är det en sån kort kjol man måste ha om man ska välja att ha suuuuperkort kjol istället för ingenting på sig på jobbet?? (annicka? karro?)
Is this desire?
Användarvisningsbild
LauraP
Zeppo

Inläggav Matt » fre aug 24, 2007 10:26

Ok. Jag har en favorit. Men de där första bilderna brukar säga rätt lite.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre aug 24, 2007 15:24

De enda två jag tyckte såg okej ut på fotona där de är ensamma är: Lisa och Ambreal.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre aug 24, 2007 15:25

AKS skrev:De enda två jag tyckte såg okej ut på fotona där de är ensamma är: Lisa och Ambreal.

Men typ alla såg ju bättre ut på gruppfotot.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre aug 24, 2007 15:29

Än på singelfotona menar du? Kollade aldrig på gruppfotot för det var så litet. Ah, det där nere var större!

Då är i så fall mina favoriter:

Ambreal och den där eteriska tjejen längst fram... hm... Hon i mitten. Heather kanske. Fast iofs såg hon inte bra ut alls på singelfotot, men väldigt fin på gruppfotot.

Vilken är din "favorit", Matt?

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre aug 24, 2007 15:34

AKS skrev:Än på singelfotona menar du? Kollade aldrig på gruppfotot för det var så litet. Ah, det där nere var större!

Då är i så fall mina favoriter:

Ambreal och den där eteriska tjejen längst fram... hm... Hon i mitten. Heather kanske. Fast iofs såg hon inte bra ut alls på singelfotot, men väldigt fin på gruppfotot.

Vilken är din "favorit", Matt?

Chantal
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre aug 24, 2007 16:07

Henne gillade jag inte alls. :) Lite för "vanligt" utseende = lite katalog. IMO naturligtvis. Men det här är ju bara två foton som sagt, så vi får se vem som är bäst då det kommer till kritan... Kan inte denna cycle börja nu?!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » fre aug 24, 2007 17:17

Jag vet inte vem som är min "favorit" ännu. Jag får vänta tills jag har deras personligheter. Många var väldigt lika tidigare tävlande och många såg ganska alldagliga ut på dessa foton.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » fre aug 24, 2007 17:41

Det är ju nästan hopplöst att se från dom där fotona... vid en första anblick så tyckte jag att

Saleisha, Lisa, Heather
möjligtvis Ambreal och Chantal

såg bäst ut. Hoppas att dom lägger ut bättre bilder på den riktiga hemsidan snart.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tam » fre aug 24, 2007 18:58

Tinwiel skrev:Det är ju nästan hopplöst att se från dom där fotona... vid en första anblick så tyckte jag att

Saleisha, Lisa, Heather

såg bäst ut. Hoppas att dom lägger ut bättre bilder på den riktiga hemsidan snart.

Vi kan faktiskt spoilermarkera valda ord mitt i meningar nu och behöver inte skapa nya stycken! Jag tycker om dig, men ibland är du bara så hopplöst efter, Hanna.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Tinwiel » fre aug 24, 2007 20:11

Tam skrev:
Tinwiel skrev:Det är ju nästan hopplöst att se från dom där fotona... vid en första anblick så tyckte jag att

Saleisha, Lisa, Heather

Vi kan faktiskt spoilermarkera valda ord mitt i meningar nu och behöver inte skapa nya stycken! Jag tycker om dig, men ibland är du bara så hopplöst efter, Hanna.

Haha, skitkul... jag valde layouten för att jag tyckte att det såg prydligt ut. Jag vet inte om det här var menat som ironiskt, i såfall framgår det inte av inlägget.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tam » fre aug 24, 2007 20:20

:lovebunny: :lovebunnier: Det var verkligen helt ironiskt. Det blev lite bajsigt. Förlåt.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Tinwiel » fre aug 24, 2007 20:24

Tam skrev::lovebunny: :lovebunnier: Det var verkligen helt ironiskt. Det blev lite bajsigt. Förlåt.

Ok. Jag tyckte att det var taskigt. :( Men det var ju bara tyket! Tykenhet är ok! :D ;)

:lovebunny: tillbaks!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » tor sep 20, 2007 18:08

Ingen torrent än. :( Så typiskt ANTM. Men det var ju en säsong då man fick avsnitten som vilken serie som helst, men detta verkar inte bli en sådan säsong. :psychobunny:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor sep 20, 2007 18:14

Nej ingen torrent ännu, den som först ser avsnittet får skrika till (som vanligt).
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » tor sep 20, 2007 18:26

Jag har det! Men ni har säkert redan sett: http://www.mininova.org/tor/898314

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Illyria » tor sep 20, 2007 18:42

Den har dykt upp på den snabbare trackern också (vilket kanske intresserar AKS). :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » tor sep 20, 2007 18:53

Snabbare? Jag fick hem den på 15 min, finns det snabbare :eek:

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor sep 20, 2007 19:05

Jag kan få ner avsnitt på 1,5 min på den snabbare trackern. Denna gång tar det dock längre på grund av trängeseln. Blir nog 10 minuter innan det är klart och så lång tid har det *aldrig* tagit förut. :eek:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » tor sep 20, 2007 20:29

Hm, detta var riktigt bra tycker jag. Jag tror att denna cycle kan bli den bästa på länge. Det är ju alldeles för tidigt för att veta, men avsnittet kändes nästan halvfräscht vilket var ett tag sen.

Min favorit är fortfarande Heather, men Ambreal går bort nu. Den sämsta i högen tycker jag dock är Mila som jag nästan tycker är ful.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film