Canadas är nog snäppet bättre. Jay Manuel är värd i säsong två.
Australiens är lite läskigt för de har 16 åriga tjejer med som är jättesöta

Ausiello Report skrev:9:17 am: Scoop! Ostroff announces that the CW has renewed America's Next Top Model through the 2009-10 season.
Tinwiel skrev:Det står på CWs hemsida att Cycle 9 har premiär den 19e september. Yay!
HeY skrev:Tinwiel skrev:Det står på CWs hemsida att Cycle 9 har premiär den 19e september. Yay!
Finns också en liten promo. Säger inte så mycket om tjejerna då man bara får se små glimtar på dem, men Tyra verkar ha gått ner lite i vikt iaf, ifall det intresserar någon
Tinwiel skrev:Jag hittar inte promon, har du nån länk?
AKS skrev:Än på singelfotona menar du? Kollade aldrig på gruppfotot för det var så litet. Ah, det där nere var större!
Då är i så fall mina favoriter:
Ambreal och den där eteriska tjejen längst fram... hm... Hon i mitten. Heather kanske. Fast iofs såg hon inte bra ut alls på singelfotot, men väldigt fin på gruppfotot.
Vilken är din "favorit", Matt?
Tinwiel skrev:Det är ju nästan hopplöst att se från dom där fotona... vid en första anblick så tyckte jag att
Saleisha, Lisa, Heather
möjligtvis Ambreal och Chantal
såg bäst ut. Hoppas att dom lägger ut bättre bilder på den riktiga hemsidan snart.
Tam skrev:Tinwiel skrev:Det är ju nästan hopplöst att se från dom där fotona... vid en första anblick så tyckte jag att
Saleisha, Lisa, Heather
möjligtvis Ambreal och Chantal
såg bäst ut. Hoppas att dom lägger ut bättre bilder på den riktiga hemsidan snart.
Vi kan faktiskt spoilermarkera valda ord mitt i meningar nu och behöver inte skapa nya stycken! Jag tycker om dig, men ibland är du bara så hopplöst efter, Hanna.
Tam skrev::lovebunny:Det var verkligen helt ironiskt. Det blev lite bajsigt. Förlåt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare