Tinwiel skrev:Spoiler topp 14 och utröstningen
AKS: Jag håller nog inte med, jag tyckte att Neils och Laurens nummer var ett av dom bästa. Visst har Neil vissa cheerleaderdrag men han är jävligt duktig dansare, han gjorde jaxzznumret jättebra, och han är rätt så charmig. Han behöver kanske ett nummer där han kan få visa om han har andra kvalitéer, ett dramatisk contemporarynummer. Nej, jag vill ha kvar honom och Lauren, dom är charmiga som partners och jag blir underhållen av dom varje gång. Kameron har inte visat att han har det där lilla extra heller, utan förlitar sig på att Lacey ska fixa biffen. Danny är fantastisk men han håller också tillbaks. Jag tror att han kan mer, men han tror att det räcker med att han kan hoppa högt och inte behöver visa showmanship eller sårbarhet och drama. Jag tror att han är rädd. (så djup jag blev nu...) Hok är så charmig när han får vara i sitt esse och jag gillar honom som person men om han är nån vinnare, nja, nog inte. Men man fattade ju att Cedric skulle åka, han var ju där på lånad tid ändå.
Äsch, Shauna åkte. Hon gjorde ett sånt bra solo, man tror inte att hon ska vara så duktig på akrobatik, hopp och sånt men det är hon. Hon med lockiga håret, Hoks partner, är duktig, speciellt i contemporarynumret från förra avsnittet men ibland stör jag mig på att hon pratar som en high schoolbrud. And then like.. totally... Eller så låter det bara så i mitt huvud.. det är nåt med rösten. Hennes personlighet och utstrålning är inte tillräckligt stark för att vinna.
Jag håller så himla mycket med, typ, liksom. Ba hallå. Tihi.
Blir tokig på det. Skulle kunna rösta ut henne bara på det.
Jag har så svårt att hitta en favorit. Det finns många riktigt bra och ändå ingen som står ut helt klart.
Pasha är fantastisk och dessutom så gullig att jag vill äta upp honom. Vore roligt med en ballroom vinnare i år.
Lacey är riktigt duktig, men jag väntar fortfarande på något så bra som första numret.
Danny är fenomenal men måste våga visa sig mer, undrar om det skulle hjälpa om han fick byta partner.
Kameron har inte hittat fram ur Lacyes skugga än, men ändå stabil.
Dom är extremt lätt att gilla, han är den oskolade som klarar allt, fantastisk!
Sara imponerar när hon regerar i andra stilar än sin egen, men hon är ingen stjärna (speciellt inte i hip-hop lustigt nog)
Lauren skiner till ibland, ett till fall där jag gärna ser att hon får chansen att dansa med en annan partner.
Sabra är lätt att gilla, men hon är för stelt dansskolig för att falla mig på läppen.
Hok är duktig men kommer inte att räcka ända fram, skulle vilja se honom med någon mer karismatisk än Jamie.
Neil är duktig men förmedlar inte sin dans tillräckligt bra.
Anya har inte personligheten och inte solodansen.
Jamie har aldrig lyckats beröra mig än om hon dansar bra, hon kan få åka.
OMG. Jag kan ha läst vem som vinner.
Noooooooooooooooooo