The Million Dollar Bashers are a a supergroup featuring Sonic Youth stars Lee Ranaldo and Steve Shelley, Wilco guitarist Nels Cline, Television guitarist Tom Verlaine, Dylan bassist Tony Garnier, guitarist Smokey Hormel and keyboardist John Medeski.
sp1keout skrev:noike: 2 o 20 e långt, om varje scen är sämre än och slöare och inte lite sprängfyllt perfekta som de i hollywood (eller bollywood om du gillar indiska filmer)
sp1keout skrev:om varje scen är sämre än och slöare och inte lite sprängfyllt perfekta som de i hollywood
caffeineaddict skrev:* "I'm Not There," Sonic Youth
adolvsson skrev:LauraP skrev:adolvsson skrev:Happy Feet
För det första, HD verkar ju som skapat för dataanimerade filmer. Detaljrikedom, känslan, hur levande karakterna blir, det är makalöst. Sanslöst. Sinnesjukt.
För det andra, vilken enormt underbar film Happy Feet är. Lite dåligt flyt över akterna och en aning för lång, men det är bara smågrus i maskineriet. En bra, spännande story, humor, mycket musik och perfekt val av röstskådespelare väger över allt annat. Underbart. Pingviner regerar.
förutom den läskiga leopardsälen... den var lite för mycket för en liten hajrädd flicka...
I see. Fast eftersom det trots allt inte var en haj, skulle det inte fungera att tänka på den som... ett stort, ulligt, härligt mysdjur med dåligt morgonhumör?
LauraP skrev:jag har faktiskt inte sett den japanska "att leva", men jag har sett den kinesiska (två helt olika filmer, samma svenska översättning) Den är fantastisk!!!
HeY skrev:Snabbt svar, I like that! Jag verkar inte hitta filmen dock
HeY skrev:På fredag vill jag ha en film att titta på! En stark film, riktigt emotionell och träffande. Jag vill se något som känns riktigt djupt och starkt helt enkelt. Jag kan inte komma på att jag har sett något som verkligen träffat mig ordentligt sedan "The Body", speciellt inte filmvis
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare