AKS skrev:Inte hundra än, men man kan ju hoppas. Helst Billy Crystal för mig, men Jon Stewart är nog andrahandsvalet.
A bear skrev:Uwe Boll har tydligen bestämt sig: kan man inte göra bra filmer får man göra uppseendeväckande såna i stället. (Även om jag tycker detta är småkul.)
Öppningsscenen från Postal The Movie
A bear skrev:Uwe Boll har tydligen bestämt sig: kan man inte göra bra filmer får man göra uppseendeväckande såna i stället. (Även om jag tycker detta är småkul.)
Öppningsscenen från Postal The Movie
noike skrev:De visar Bio-Dome på canal plus. Jag ska aldrig, aldrig någonsin stiga upp tidigt mer.
adolvsson skrev:noike skrev:De visar Bio-Dome på canal plus. Jag ska aldrig, aldrig någonsin stiga upp tidigt mer.
Det finns så många fel (2) i det inlägget att hälften vore nog.
Glorificus skrev:Jag sms:ar nu med storkamp som är i Lund och ska se Stardust om en halvtimme. Med Neil i salongen och q&a efteråt. Jag inväntar rapport.
wyndham skrev:Och så var ungen bland det äckligaste jag sett.
wyndham skrev: Och så var den ett skräckexempel på hur dåligt det är med "vad hände sen"-text på slutet.
adolvsson skrev:Happy Feet
För det första, HD verkar ju som skapat för dataanimerade filmer. Detaljrikedom, känslan, hur levande karakterna blir, det är makalöst. Sanslöst. Sinnesjukt.
För det andra, vilken enormt underbar film Happy Feet är. Lite dåligt flyt över akterna och en aning för lång, men det är bara smågrus i maskineriet. En bra, spännande story, humor, mycket musik och perfekt val av röstskådespelare väger över allt annat. Underbart. Pingviner regerar.
sp1keout skrev:Andra filmen om Bourne klockan 21!
noike skrev:sp1keout skrev:Andra filmen om Bourne klockan 21!
I tv3 alltså. Och det är den bästa av dem imo.
sp1keout skrev: (spoiler hela filmen) eller ska jag säga, James Webb!
adolvsson skrev:sp1keout skrev: (spoiler hela filmen) eller ska jag säga, James Webb!
Nej, det ska du inte.
David Webb, däremot. Stämmer bättre.
/hr von van der Besservisser.
sp1keout skrev:HON LJÖG! Jag vet bättre
adolvsson skrev:Hörrudu! Det enda hon ljög om var att hon ljög, och inte ens det var sant.
Knocked Up
sp1keout skrev:Vem är den lögnaktiga lögnhalsen som ljuger här egentligen?
Berätta lite mer om den! Dramakomedi?
adolvsson skrev:Vad mer behöver du veta?
sp1keout skrev:adolvsson skrev:Vad mer behöver du veta?
Varför Kalle ljuger =)
adolvsson skrev:sp1keout skrev:adolvsson skrev:Vad mer behöver du veta?
Varför Kalle ljuger =)
Mången är vi som gråtit oss till sömns om nättera, ställandes samma fråga om och om och om igen.
sp1keout skrev:adolvsson skrev:sp1keout skrev:adolvsson skrev:Vad mer behöver du veta?
Varför Kalle ljuger =)
Mången är vi som gråtit oss till sömns om nättera, ställandes samma fråga om och om och om igen.
En gång föll jag till söms tillsammans med Kalle, det är fortfarande en erövring jag skryter om
LauraP skrev:adolvsson skrev:Happy Feet
För det första, HD verkar ju som skapat för dataanimerade filmer. Detaljrikedom, känslan, hur levande karakterna blir, det är makalöst. Sanslöst. Sinnesjukt.
För det andra, vilken enormt underbar film Happy Feet är. Lite dåligt flyt över akterna och en aning för lång, men det är bara smågrus i maskineriet. En bra, spännande story, humor, mycket musik och perfekt val av röstskådespelare väger över allt annat. Underbart. Pingviner regerar.
förutom den läskiga leopardsälen... den var lite för mycket för en liten hajrädd flicka...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare