A bear skrev:Det faktum att MKO är där som ett love interest för Silas gör att jag vill strypa honom redan nu. Jag vinner!
HeY skrev:Hon kan ju faktiskt ha talang!
A bear skrev: (spoiler 3.06) Men slutet då. GO MARVIN! Så U-Turn är plötsligt borta... jaha? Så vad händer nu då?
Vad det än är verkar det involvera Majesticfolket en hel del. Vilket kan bli både kul (Shanes skola) och hopplöst (jag skiter i Silas. Jag skiter ÄNNU mindre i hans flickvän om hon ska spelas av MKO.) Men folket som egentligen äger det där heroinet, de lär väl inte heller vara nöjda?
caffeineaddict skrev: (spoiler 3.06) MKO var varken jätteilla eller särskilt bra. Axelryckning.
HeY skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler 3.06) MKO var varken jätteilla eller särskilt bra. Axelryckning.
Precis! Hon bara "var".
A bear skrev:Om jag ska vara ärlig hade hon väl kunnat vara värre. Det är väl till viss del en motreaktion - hade hon varit en nobody som var en lika halvkass skådis hade man inte brytt sig lika mycket. Men det stör mig att en såpass smart serie måste börja skylta med en icke-skådis vars största fanbas väl är 14-åriga tjejer och gamla "Huset fullt"-fans?
Matt skrev:A bear skrev:Om jag ska vara ärlig hade hon väl kunnat vara värre. Det är väl till viss del en motreaktion - hade hon varit en nobody som var en lika halvkass skådis hade man inte brytt sig lika mycket. Men det stör mig att en såpass smart serie måste börja skylta med en icke-skådis vars största fanbas väl är 14-åriga tjejer och gamla "Huset fullt"-fans?
Och en och annan gubbsjuk kunk
A bear skrev:Matt skrev:A bear skrev:Om jag ska vara ärlig hade hon väl kunnat vara värre. Det är väl till viss del en motreaktion - hade hon varit en nobody som var en lika halvkass skådis hade man inte brytt sig lika mycket. Men det stör mig att en såpass smart serie måste börja skylta med en icke-skådis vars största fanbas väl är 14-åriga tjejer och gamla "Huset fullt"-fans?
Och en och annan gubbsjuk kunk
YOU like Avril Lavigne.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare