MrBrun skrev:Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Har talar vi en äkta nybörjare :oops:
Nu vet jag hur man gör :>
caffeineaddict skrev:MrBrun skrev:Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Har talar vi en äkta nybörjare :oops:
Nu vet jag hur man gör :>
Det är helt okej, det är lätt att göra misstag i början.Men det uppskattas om du gör på det viset i alla serietrådar som inte är Buffy/Angel/Firefly där man får skriva öppet om alla avsnitt fram t.o.m. det avsnittet som tråden handlar om utan spoilermarkeringar. Däremot saker om senare avsnitt, om de behöver diskuteras i den tråden, bör spoilermarkeras. Skriver du den första taggen som (spoiler Practice avsnittsnummer) så kommer det dessutom bli tydligt markerat vilket avsnitt det gäller jämt, på följande vis:
[spoiler="Practice avsnittsnummer"]blabla
LWes skrev:När man tror att det inte blir bättre: JOHN LARROQUETTE JOINS THE CAST OF ABC'S "BOSTON LEGAL"
Han är ju bäst! :o
HeY skrev:Måste man ha sett The Practise för att se Boston Legal?
noike skrev:HeY skrev:Måste man ha sett The Practise för att se Boston Legal?
Nej. Det går utmärkt ändå. Några av oss såg s8 av the Practice efter halva s1 av Boston Legal, mest för att få mer av Alan Shore och Denny Crane men det är inget krav. (tP är dessutom en bra mycket allvarligare serie.)
caffeineaddict skrev:Om du VILL se The Practice däremot (och jag tänkte börja från början "snart" (parentes i parentesen: jag märker att mina "snart" blir längre och längre...)) så har jag hela på hårddisken nu.
Off skrev:caffeineaddict skrev:Om du VILL se The Practice däremot (och jag tänkte börja från början "snart" (parentes i parentesen: jag märker att mina "snart" blir längre och längre...)) så har jag hela på hårddisken nu.
Ohhhh. Bra kvalle?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare