Vad heter låten som de spelade genom flera delar av avsnittet?
Adam Baldwin! Så cool. Stämningen så skön. "Don't puke on the C5" Priceless.
När startar serien?
13 minuter kvar till man får storkna av skratt igen. Jag är så uppspelt att om jag sovit hade jag kissat i sängen.noike skrev:Dudes and dudettes. It's aliiiiiive! Robot Chicken 3.01. (Det går lite segt här att får ner den däremot.)
Glorificus skrev:Kyle XY 2x10
Jag borde ha räknat antalet piip och iih jag gjorde under det här avsnittet.
Kyle XY är riktigt bra den här säsongen! Jag gillar verkligen alla nya karaktärer också... Jaimie Alexander som Jessi... och Emily Hollander (Leah Cairns från BSG!). Kul att Nicholas Lea (Krycek!!) (spoiler s2) fått större utrymme för sin karaktär också. Foss och hans motiv och relationen till Kyle är en fascinerande utveckling att följa. Och självklart Andy, som gör att Josh utvecklas utan att hon för den delen känns som bara ett verktyg. Starka bikaraktärer kan göra mycket för en serie.Och med det i åtanke hoppas jag att Amanda får växa lite mer nu...
Illyria skrev:Hur är Law & Order-serierna, något att ha?
Illyria skrev:Det ska komma ett nytt avsnitt på fredagar, femte avsnittet den här veckan.
LWes skrev:Var det inget avsnitt av Flash Gordon i fredags?Det står i kalendern, men det finns ju inte att ladda hem
sp1keout skrev:Edit, verkar som att Andra Serier: 3: Grandchild Edition borde komma upp snart
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare