av Nea » fre jun 04, 2004 20:10
Får väl också komma med några kommentarer nu när jag har sett några avsnitt av "O.C". Det är lite blandade reaktioner från min sida. Saken är den att jag gillade verkligen de tre första avsnitten, det kändes som en serie jag skulle kunna bli smått beroende av. Men efter de tre första... jag vet inte riktigt, jag tröttnade nästan direkt på Marissa/Ryan och deras s.k romans. Tråkigt! Seth gillade jag från allra första början, likadant med Sandy. Hade nästan gett upp, men i.o.m torsdagens avsnitt (var det avsnitt 9?) så blev det genast bättre. Anna gillar jag skarpt och vill så klart att hon och Seth ska bli tillsammans. Får väl se hur det blir med det.
Antar att jag är lite bortskämd vad gäller manus o.s.v efter Joss´ serier, så jag har inte riktigt kunnat ta till mig allt beröm över hur välskriven den här serien är och jag kan definitivt inte se några likheter med "Six Feet Under". Men det blir kanske bättre längre fram. Blir det det?
Senast redigerad av
Nea fre jun 04, 2004 20:23, redigerad totalt 1 gång.
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless